SlemUlv Skrevet 30. mars 2021 #81 Skrevet 30. mars 2021 ABM skrev (16 timer siden): Hvor vil du egentlig hen? En spøker ikke med dickpics? Visst F spøker man med dickpics! Fenomenet viser en latterlig mangel på forståelse av kvinner. I min verden ville det å sende dickpics være synonymt med å sende en kopi av IQ testen jeg strøk på. Jeg syns ikke seksuell trakassering og blotting er veldig moro. Det er et faktisk problem, som må jobbes med. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #82 Skrevet 30. mars 2021 Ville syns det var sykt kleint og turnoff, og antageligvis brutt kontakten med avsender! Anonymkode: f332e...180
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #83 Skrevet 30. mars 2021 Det finnes en del kvinner som kan like et dickpic (Ja, det gjør det faktisk - se bare på den gamle tråden her inne der en rekke mannlige brukere la ut bilde av sin egen), men poenget er at det ikke er noe man skal gjøre uoppfordret. Uten å ha noen form for etablert relasjon med henne, så er det idiotisk å sende et slikt bilde, det er bare folk som ikke er i vater som gjør det. Anonymkode: 87a63...3cf
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #84 Skrevet 30. mars 2021 ABM skrev (23 timer siden): Du sitter og koser deg med morgenkaffen og det plinger i mobilen- men istedet for det evindelige tjatet fra fb. dukker ett par flotte dickpics i voksenstørrelse opp.. Hva gjør du? Låser du blikket på skjermen mens og kjenner blodtrykket og pulsen galopperer... for så å sprinte ut i entreen og rive til deg håndveska. Deretter graver du deg ned blant truseinnlegg, leppestifter, våtservietter, bingotusjer, lesebriller og hva vet vel jeg, til womanizer'n i bunnen? Alternativ2-får deg en god latter mens du fortsetter å skylle ned after eight med sterk kaffe? Alternativ3- du kjenner hunndjevelen våkne, får rykninger i slettefingeren mens bilder av avsenderen dukker opp i hodet, der vedkommende er innenfor rekkevidden til den store gorokjevla? :) Hva tenker du? Alltid morsomt med ett par kjøttfulle dickpics? Fantastisk godt skrevet, mann. Men pinadø! Slutt å skrive "ett" (1) når du mener "et". Anonymkode: 09d5e...cae
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #86 Skrevet 30. mars 2021 Ella Grisella skrev (23 timer siden): Nei! Ingen jenter liker dickpicks! Er det så vanskelig for menn å fatte?? Nei. Det er vanskelig for damer å fatte. Seriøst. Hvor ironisk er det ikke at damer omtrent alltid velger dick-pick-partnere samtidig som de påstår at mannen deres ikke er sånn? Dere kjenner jo ikke mannen sin, eller hans pikk-bakgrunn. Anonymkode: 09d5e...cae
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #87 Skrevet 30. mars 2021 ABM skrev (23 timer siden): Du sitter og koser deg med morgenkaffen og det plinger i mobilen- men istedet for det evindelige tjatet fra fb. dukker ett par flotte dickpics i voksenstørrelse opp.. Hva gjør du? Låser du blikket på skjermen mens og kjenner blodtrykket og pulsen galopperer... for så å sprinte ut i entreen og rive til deg håndveska. Deretter graver du deg ned blant truseinnlegg, leppestifter, våtservietter, bingotusjer, lesebriller og hva vet vel jeg, til womanizer'n i bunnen? Alternativ2-får deg en god latter mens du fortsetter å skylle ned after eight med sterk kaffe? Alternativ3- du kjenner hunndjevelen våkne, får rykninger i slettefingeren mens bilder av avsenderen dukker opp i hodet, der vedkommende er innenfor rekkevidden til den store gorokjevla? Hva tenker du? Alltid morsomt med ett par kjøttfulle dickpics? Nei, ingen av delene. Jeg himler med øynene og sletter fortere enn fyfaensåjævlig. Jeg går forøvrig heller ikke med sexleketøy i veska. Veska mi er nok full av dilldall, om ikke jeg skulle blande et leketøy oppi der også. Og har jeg behov for å se på en penis, så er det bare å flerre buksene av mannen. Peniser på bilde er bare rart, det er peniser som henger fast i en spennende mann som er pirrrende. Jeg foreslår at menn begynner å sende dickpics til hverandre, siden det tydeligvis er menn selv som er mest opptatt av "kjøttfulle dickpics". Hva med å lage sånne samlekort med ulike bilder, der dere kan bytte og samle på de største og mest imponerende? Litt sånn som gode gamle bilkort med trumfkort. Anonymkode: 92ead...67f 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #88 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei. Det er vanskelig for damer å fatte. Seriøst. Hvor ironisk er det ikke at damer omtrent alltid velger dick-pick-partnere samtidig som de påstår at mannen deres ikke er sånn? Dere kjenner jo ikke mannen sin, eller hans pikk-bakgrunn. Anonymkode: 09d5e...cae 🤣så sant så sant, damer er lettlurte Anonymkode: 6f222...8f1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #89 Skrevet 30. mars 2021 ABM skrev (23 timer siden): Nei, innlegget mitt var ment ironisk Jeg synes dickpics er latterlig og at folk som driver med slikt burde fått sjekket hodet sitt. Men engasjerende er det visst..? Ironi funker dårlig på nett. ABM skrev (23 timer siden): Hvit ridder? Må du gi deg, synes en god latter forlenger livet jeg, og dette var faktisk humor, liker du det- ikke les! Ha en fortsatt fin dag! Problemet er at sånne her tråder er som en dickpic, man vet ikke hvor ille det er før man allerede har sett det. Det blir som å si til damene at hvis de ikke liker dickpics så må de bare slutte å åpne dem. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kvinner blir sinte av dickpics. Og jo mindre den er, desto sintere blir de. Anonymkode: a6398...e4b Nei, jo mindre den er, jo mindre er sjansen for at de blir sint, siden de ikke ser hva det er. Kanskje de tror det er en reke eller en ostepop og lurer på hvorfor noen viser frem maten sin. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei. Det er vanskelig for damer å fatte. Seriøst. Hvor ironisk er det ikke at damer omtrent alltid velger dick-pick-partnere samtidig som de påstår at mannen deres ikke er sånn? Dere kjenner jo ikke mannen sin, eller hans pikk-bakgrunn. Anonymkode: 09d5e...cae Har du noen statistikk på dette, eller baserer du det bare på egen fantasi? Og hva kjennetegner en "dickpic-partner"? Nå er jeg spent. Anonymkode: 92ead...67f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #90 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ironi funker dårlig på nett. Problemet er at sånne her tråder er som en dickpic, man vet ikke hvor ille det er før man allerede har sett det. Det blir som å si til damene at hvis de ikke liker dickpics så må de bare slutte å åpne dem. Nei, jo mindre den er, jo mindre er sjansen for at de blir sint, siden de ikke ser hva det er. Kanskje de tror det er en reke eller en ostepop og lurer på hvorfor noen viser frem maten sin. Har du noen statistikk på dette, eller baserer du det bare på egen fantasi? Og hva kjennetegner en "dickpic-partner"? Nå er jeg spent. Anonymkode: 92ead...67f Folk som deg ønsker genuine forskerbevis på alt mulig, selv om ikke det heller er godt nok. Å flagre med vinden for å rette seg til politisk korrekthet er sannsynligvis mer feigt enn bortkastet. Så når viljen din endrer forskningsresultatet, hva pokker har det egentlig å si, kjære? Anonymkode: 09d5e...cae
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #91 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ironi funker dårlig på nett. Det er fordi du er dum Ikke skyld på andre Anonymkode: 09d5e...cae
Gjest ABM Skrevet 30. mars 2021 #92 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fantastisk godt skrevet, mann. Men pinadø! Slutt å skrive "ett" (1) når du mener "et". Anonymkode: 09d5e...cae Takker! Hvor eksakt ville du fjernet en "t" ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå