youcancallmejune Skrevet 29. mars 2021 #41 Skrevet 29. mars 2021 Jeg registrerer hva det er uten å studere det nærmere, sletter samtalen og blokkerer nummeret. Alt uten at blodtrykket forandrer seg det minste. Dickpics er fullstendig uinteressant for meg, og de fører til at jeg mister mye av respekten for avsenderen. Man mangler noen sperrer hvis man sender sånt uoppfordret, og jeg liker menn som kan oppføre seg og har god impulskontroll. 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #42 Skrevet 29. mars 2021 ABM skrev (46 minutter siden): Du sitter og koser deg med morgenkaffen og det plinger i mobilen- men istedet for det evindelige tjatet fra fb. dukker ett par flotte dickpics i voksenstørrelse opp.. Hva gjør du? Låser du blikket på skjermen mens og kjenner blodtrykket og pulsen galopperer... for så å sprinte ut i entreen og rive til deg håndveska. Deretter graver du deg ned blant truseinnlegg, leppestifter, våtservietter, bingotusjer, lesebriller og hva vet vel jeg, til womanizer'n i bunnen? Alternativ2-får deg en god latter mens du fortsetter å skylle ned after eight med sterk kaffe? Alternativ3- du kjenner hunndjevelen våkne, får rykninger i slettefingeren mens bilder av avsenderen dukker opp i hodet, der vedkommende er innenfor rekkevidden til den store gorokjevla? Hva tenker du? Alltid morsomt med ett par kjøttfulle dickpics? Ingen andelene, men alternativ 4: syntes det er stygt og ekkelt. Tenker så at denne fyren liker dickpicks så godt at jeg googler frem noen å sender til han. Siden han har slik glede av dette. Jeg sender ikke bilde av en bøtte med oppkast når jeg inviterer til fest, selv om kvelden for noen kan ende med dette. Anonymkode: 9fdf9...815 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #43 Skrevet 29. mars 2021 8 minutter siden, ABM said: Hvit ridder? Må du gi deg, synes en god latter forlenger livet jeg, og dette var faktisk humor, liker du det- ikke les! Ha en fortsatt fin dag! Det var feilslått "humor". Anonymkode: 40c89...05c 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #44 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes penis ser dumt ut. Den var frekk altså. Dicken er ikke akkurat smart, men unødvendig å rakke ned på den på denne måten. Anonymkode: 6f222...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #45 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den var frekk altså. Dicken er ikke akkurat smart, men unødvendig å rakke ned på den på denne måten. Anonymkode: 6f222...8f1 LOL Anonymkode: 6b9a7...09f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #46 Skrevet 29. mars 2021 ABM skrev (43 minutter siden): Hvit ridder? Må du gi deg, synes en god latter forlenger livet jeg, og dette var faktisk humor, liker du det- ikke les! Ha en fortsatt fin dag! Det er ikke jeg som lider av det, så for all del du må bare fortsette. Anonymkode: f7ab2...a12
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #47 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det var feilslått "humor". Anonymkode: 40c89...05c Nettopp. Og tydeligvis vanskelig å ta seg i det. Anonymkode: f7ab2...a12
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #48 Skrevet 29. mars 2021 Jeg ser ikke noe tenning i det som kvinne, selv fra min mann. Men et bilder der han viser ståpikken under boxeren er mer spennende. Anonymkode: 71e72...c7f 2
SlemUlv Skrevet 29. mars 2021 #49 Skrevet 29. mars 2021 Om du faktisk mente dette ironisk/humoristisk, er det ingenting som viser dette i hi. Det å komme etterpå, å si at det var bare ment sånn og sånn, blir bare teit. Spessielt siden dickpics faktisk er et stort problem. 7
Jentegutt Skrevet 29. mars 2021 #50 Skrevet 29. mars 2021 Nei det liker jeg ikke, gir meg ikke annet enn vemmelser, ikke fordi penis er ekkel, men selve handling et motbydelig. 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #51 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var feilslått "humor". Anonymkode: 40c89...05c Enig. Det mangler en god del mellom ørene på folk som synes trakassering er morsomt. Anonymkode: 55766...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #52 Skrevet 29. mars 2021 ABM skrev (3 timer siden): Du sitter og koser deg med morgenkaffen og det plinger i mobilen- men istedet for det evindelige tjatet fra fb. dukker ett par flotte dickpics i voksenstørrelse opp.. Hva gjør du? Låser du blikket på skjermen mens og kjenner blodtrykket og pulsen galopperer... for så å sprinte ut i entreen og rive til deg håndveska. Deretter graver du deg ned blant truseinnlegg, leppestifter, våtservietter, bingotusjer, lesebriller og hva vet vel jeg, til womanizer'n i bunnen? Alternativ2-får deg en god latter mens du fortsetter å skylle ned after eight med sterk kaffe? Alternativ3- du kjenner hunndjevelen våkne, får rykninger i slettefingeren mens bilder av avsenderen dukker opp i hodet, der vedkommende er innenfor rekkevidden til den store gorokjevla? Hva tenker du? Alltid morsomt med ett par kjøttfulle dickpics? Fra fremmede, vemmelig. Har heldigvis ikke kjente som gjør slikt, det hadde vært motbydelig. Fra min mann, morsomt. Anonymkode: bfc12...879 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #53 Skrevet 29. mars 2021 Om jeg vil se på misformede sjøpølser? Nei. Anonymkode: accbc...232 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #54 Skrevet 29. mars 2021 Kvinner blir sinte av dickpics. Og jo mindre den er, desto sintere blir de. Anonymkode: a6398...e4b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #55 Skrevet 29. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner blir sinte av dickpics. Og jo mindre den er, desto sintere blir de. Anonymkode: a6398...e4b Hehe. Anonymkode: accbc...232 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #56 Skrevet 29. mars 2021 Ikke pokker om jeg gjør. Jeg spyr når jeg ser bilder av peniser. Anonymkode: e899b...c11 3
Gjest ABM Skrevet 29. mars 2021 #57 Skrevet 29. mars 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Om du faktisk mente dette ironisk/humoristisk, er det ingenting som viser dette i hi. Det å komme etterpå, å si at det var bare ment sånn og sånn, blir bare teit. Spessielt siden dickpics faktisk er et stort problem. Ja jeg gjør nok klokt i å legge meg flat her og innrømme at jeg trodde kvinner elsket dickpics...det er bare så vanskelig å forstå at dere ikke liker en hårete p*** til morgenkaffen..? Du gikk for alternativ 3 vel? Den med kjevla? Glad i deg og, håper du får en bedre dag fra nå av. :)
SlemUlv Skrevet 29. mars 2021 #58 Skrevet 29. mars 2021 ABM skrev (19 minutter siden): Ja jeg gjør nok klokt i å legge meg flat her og innrømme at jeg trodde kvinner elsket dickpics...det er bare så vanskelig å forstå at dere ikke liker en hårete p*** til morgenkaffen..? Du gikk for alternativ 3 vel? Den med kjevla? Glad i deg og, håper du får en bedre dag fra nå av. Fortell meg gjerne hvor meg sa du mente dette.. Og jeg rapotere bildet der jeg får dem, sier ugh, og blokker. Kommer de tilbake, med nytt nick og klaging, blir de også anmeldt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #59 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Enig. Det mangler en god del mellom ørene på folk som synes trakassering er morsomt. Anonymkode: 55766...cc4 Det kan godt tenkes at han er født på 70- eller 80-tallet, er vant med ironi og sarkasme, og ikke fikk med seg at det er gått ut på dato for 20 år siden Anonymkode: f7ab2...a12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå