Gå til innhold

Kvinne, liker du dickpics?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alternativ 4: Jeg setter kaffen i vranghalsen, blir forbanna og anmelder til politiet. Ikke fordi jeg tror saken blir fulgt opp, men fordi det faktisk er ulovlig og fordi jeg synes det er på sin plass at avsender får en uønsket opplevelse i retur for den han prakket på meg. Det er jeg som bestemmer om og når jeg vil se pikk, og jeg er ikke interessert i andre enn kjærestens - live. Ikke et dårlig mobilfoto  fra en random idiot med rar vinkel og skitten oppvask i bakgrunnen.

Anonymkode: 55766...cc4

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Absolutt ikke. :) 
Det er bare å sladde litt, så det er tydelig hvem som har sendt det men uten at mottaker trenger å utsettes for samme ubehag. 

Anonymkode: 2a3a6...b8d

Okay, Jeg så liksom for meg at de skulle motta et bilde de sent vil glemme :ler:

Jeg hadde nok bare slettet, men det er nå meg. :)

Anonymkode: 24f77...ce6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anmelder selvfølgelig.

Anonymkode: 9b162...d6e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen som faktisk sender dickpic svare/forklare hva poenget er? Kan vel ikke si penisen er spesielt vakker akkurat... 😆

Hilsen mann, 40

Anonymkode: 04bda...1d5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alternativ 4:

Jeg får voldsomme flashbacks, blir livredd, kvalm og skjelver som et aspeløv. Deretter varer flashbacksene og angsten noen timer  eller dager, eller noen ganger uker... Det blir mareritt, oppkast og vaginale blødninger mens jeg stort sett ligger i en ball på gulvet under stuebordet.Det innebærer også fravær fra jobb fordi jeg blir et barn igjen - en vettskremt 3-åring som nok en gang får grensene sine brutt og blir misbrukt for å tilfredsstille en kåt mann.  

Det er hva dickpicksen din innebærer for meg. For deg innebærer det to ting: du sender uønska bilder av prikken din som i praksis mottas av en voldtatt 3-åring og du må betale mere skatt for å dekke opp for at jeg ikke kan jobbe og attpåtil forbruker mere offentlige helsetjenester. Blir du tent av det? 

Anonymkode: 33311...020

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Kvalmeste jeg vet om, nesten! 

Anonymkode: 26a1f...b7a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å sende dickpics er utrolig vanlig blant menn i alderen 30-40! Jeg får både av de som vil date meg, kompiser som er gift som har et godt øye til meg. Til og med av en kollega har jeg fått det. Om jeg liker det? Tja - fra de jeg selv har et godt øye til kanskje.

Anonymkode: 8fa86...cb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alternativ 4:

Jeg får voldsomme flashbacks, blir livredd, kvalm og skjelver som et aspeløv. Deretter varer flashbacksene og angsten noen timer  eller dager, eller noen ganger uker... Det blir mareritt, oppkast og vaginale blødninger mens jeg stort sett ligger i en ball på gulvet under stuebordet.Det innebærer også fravær fra jobb fordi jeg blir et barn igjen - en vettskremt 3-åring som nok en gang får grensene sine brutt og blir misbrukt for å tilfredsstille en kåt mann.  

Det er hva dickpicksen din innebærer for meg. For deg innebærer det to ting: du sender uønska bilder av prikken din som i praksis mottas av en voldtatt 3-åring og du må betale mere skatt for å dekke opp for at jeg ikke kan jobbe og attpåtil forbruker mere offentlige helsetjenester. Blir du tent av det? 

Anonymkode: 33311...020

Nei, innlegget mitt var ment ironisk :) Jeg synes dickpics er latterlig og at folk som driver med slikt burde fått sjekket hodet sitt. Men engasjerende er det visst..? :)

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (Akkurat nå):

Nei, innlegget mitt var ment ironisk :) Jeg synes dickpics er latterlig og at folk som driver med slikt burde fått sjekket hodet sitt. Men engasjerende er det visst..? :)

Det var nå enda godt. 

Anonymkode: 9b162...d6e

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns personlig det er totalt turnoff med dickpics, fått det noen ganger av en jeg kjenner som er ganske så enkel i topplokket. Det er bare så utrulig stakkarslig og pinlig, og at de virkelig tror vi blir tent av det????. Blir såpass flau på deres vegne at jeg knapt klarer å bli sint.

Det jeg trur, er at de mennene som sender slike bilder, vet at om de sender til f.eks 10 jenter, så får de napp hos en. Og da tåler de at de andre 9 blir dritsure. Jeg kjenner ei som faktisk syns det er moro med dicpics. For meg helt uforståelig. Hun sier hun ikke tar det så høytidelig.Skjønner ikke tankeganger hennes, jeg syns det er totalt respektløst  av en mann og sende sånn til en dame.  De andre venninnene mine jeg har diskutert dette med, er enige med meg om at det er totalt turnoff med dickpics. 

Det er noe annet dersom man er i et forhold og respekterer hverandre har det som sin "ting" sammen, dem om det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (32 minutter siden):

Du sitter og koser deg med morgenkaffen og det plinger i mobilen- men istedet for det evindelige tjatet fra fb. dukker ett par flotte dickpics i voksenstørrelse opp.. 

Hva gjør du?  Låser du blikket på skjermen mens og kjenner blodtrykket og pulsen galopperer... for så å sprinte ut i entreen og rive til deg håndveska. Deretter graver du deg ned blant truseinnlegg, leppestifter, våtservietter, bingotusjer, lesebriller og hva vet vel jeg, til womanizer'n i bunnen?  

Alternativ2-får deg en god latter mens du fortsetter å skylle ned after eight med sterk kaffe?

Alternativ3- du kjenner hunndjevelen våkne, får rykninger i slettefingeren mens bilder av avsenderen dukker opp i hodet, der vedkommende er innenfor rekkevidden til den store gorokjevla? :)

Hva tenker du? Alltid morsomt med ett par kjøttfulle dickpics?  

Jeg tror alternativ 1 er det alle menn som sender dicpicks tror skjer. For min del blir det alternativ 4: anmelde personen for blotting.

Anonymkode: 73d16...56f

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde antatt at den som sendte, hadde sendt til feil nummer. Gitt så beskjed om at den lille der var det best om han hadde holdt for seg selv, deretter blokkert nummeret. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenkjer retard, blokkerer og forsetter dagen min. Tåler å sjå bilde av ein pikk men kva er greia liksom? 

Anonymkode: 3d3a0...71e

• Liker 3
Skrevet
ABM skrev (41 minutter siden):

Du sitter og koser deg med morgenkaffen og det plinger i mobilen- men istedet for det evindelige tjatet fra fb. dukker ett par flotte dickpics i voksenstørrelse opp.. 

Hva gjør du?  Låser du blikket på skjermen mens og kjenner blodtrykket og pulsen galopperer... for så å sprinte ut i entreen og rive til deg håndveska. Deretter graver du deg ned blant truseinnlegg, leppestifter, våtservietter, bingotusjer, lesebriller og hva vet vel jeg, til womanizer'n i bunnen?  

Alternativ2-får deg en god latter mens du fortsetter å skylle ned after eight med sterk kaffe?

Alternativ3- du kjenner hunndjevelen våkne, får rykninger i slettefingeren mens bilder av avsenderen dukker opp i hodet, der vedkommende er innenfor rekkevidden til den store gorokjevla? :)

Hva tenker du? Alltid morsomt med ett par kjøttfulle dickpics?  

Hva er så morsomt med dickpics?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er langt ifra snerpete, heller motsatt vil jeg si 😜  Men dickpics synes jeg er ganske uattraktivt, i alle fall om de blotter hele pikken og sender bilde når det liksom ikke "passer seg". Som under frokosten, når jeg er på trening, eller noe sånt. Det er litt annerledes hvis man er tiltrukket av personen, og vedkommende VET det, og man "bygger opp" stemningen litt.

Men generelt: Nei. I don't like it. Foretrekker å beholde litt av spenningen og se det IRL i stedet. Synes det er noe litt nasty og blottende over å bare slenge ut et dickpic, liksom.

Anonymkode: 1685f...712

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg forstod det. Men du er 15 år for sent ute med å leke hvit ridder i denne saken. 

Anonymkode: f7ab2...a12

Hvit ridder? :) Må du gi deg, synes en god latter forlenger livet jeg, og dette var faktisk humor, liker du det- ikke les! Ha en fortsatt fin dag!

AnonymBruker
Skrevet

Har mottatt noen sånne bilder, men bryr meg ikke noe om det siden penis og mannlig seksualitet er totalt uinteressant for meg. Bare sletter det og gir blaffen. Ler kanskje litt da. Synes penis ser dumt ut. 

Anonymkode: 6b9a7...09f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dick picks  er skjønnhet i hverdagen om mannen er bra ! Dvs ifht størrelse,hverdag og lojalitet! I den rekkefølgen! 

Anonymkode: 90a25...23b

Skrevet

Alternativ 4: Ser knapt på bildet. Tenker: Patetiske jævel. Og blokkerer.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. uønsket dickpicks blir anmeldt. Det er faen ikke noe sexy med seksuell trakassering.

Anonymkode: 60b7b...e34

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...