Gjest ABM Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Du sitter og koser deg med morgenkaffen og det plinger i mobilen- men istedet for det evindelige tjatet fra fb. dukker ett par flotte dickpics i voksenstørrelse opp.. Hva gjør du? Låser du blikket på skjermen mens og kjenner blodtrykket og pulsen galopperer... for så å sprinte ut i entreen og rive til deg håndveska. Deretter graver du deg ned blant truseinnlegg, leppestifter, våtservietter, bingotusjer, lesebriller og hva vet vel jeg, til womanizer'n i bunnen? Alternativ2-får deg en god latter mens du fortsetter å skylle ned after eight med sterk kaffe? Alternativ3- du kjenner hunndjevelen våkne, får rykninger i slettefingeren mens bilder av avsenderen dukker opp i hodet, der vedkommende er innenfor rekkevidden til den store gorokjevla? :) Hva tenker du? Alltid morsomt med ett par kjøttfulle dickpics?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Alternativ 4: anmelder for krenkende atferd. Blokk, blokk, blokk. Anonymkode: 5fda3...b6c 30
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Det er aldri positivt med intime bilder man ikke har bedt om. Alternativ 4: ta skjermbilder, anmeldt, og deretter sendt skjermbildene til familien din. Uten at noen hunndjevel våkner, bare litt trist over at noen menn fortsatt ikke klarer å innse at vi ikke vil se penisen din. Anonymkode: 2a3a6...b8d 21
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Jeg kjenner ingen menn som er så totalt blåst i toppetasjen at de sender dickpics. Anonymkode: f2c00...0db 23
Milky Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Synes dickpics er ekkelt.. spesielt fra ukjente menn her på KG som sender uten lov og tror de er digge🤮 fra mannen er det noe annet men han er såpass voksen at dickpics blir litt fjortis 13
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Jeg himler oppgitt med øynene, svarer og spør hvorfor han mener det er greit å blotte seg på den måten, og spør hva han tror jeg får ut av å se et slikt bilde. Nevner muligens noe om en politianmeldelse, også blokkerer jeg han for så umodne mennesker orker jeg virkelig ikke forholde meg til. Anonymkode: d182c...882 13
Gjest ABM Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er aldri positivt med intime bilder man ikke har bedt om. Alternativ 4: ta skjermbilder, anmeldt, og deretter sendt skjermbildene til familien din. Uten at noen hunndjevel våkner, bare litt trist over at noen menn fortsatt ikke klarer å innse at vi ikke vil se penisen din. Anonymkode: 2a3a6...b8d Håper du forsto humoren i innlegget, TS synes dickpics er latterlig.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Fra mannen min som forspill, ja takk! Anonymkode: 553b1...285 2
Nuith Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Mine to alternativer: A: bildet kommer fra min mann. Jeg smiler litt, og tenker på det innimellom til jeg kommer hjem og kan rive av ham klærne. B: bildet kommer IKKE fra min mann (eller en annen mann jeg er i et fast forhold med): jeg sletter ASAP og gir beskjed om at jeg ikke vil se denslags igjen. Føler meg litt skitten som har måtte se noe så ekkelt. 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er aldri positivt med intime bilder man ikke har bedt om. Alternativ 4: ta skjermbilder, anmeldt, og deretter sendt skjermbildene til familien din. Uten at noen hunndjevel våkner, bare litt trist over at noen menn fortsatt ikke klarer å innse at vi ikke vil se penisen din. Anonymkode: 2a3a6...b8d Så det er greit at du sender intime bilder til familien din som de ikke har bedt om, men det er ikke greit at hovedpersonen sendte det til deg? Dickpic jeg ikke har bedt om: slett/blokker personen. Ferdig med det. Anonymkode: 24f77...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 ABM skrev (3 minutter siden): Håper du forsto humoren i innlegget, TS synes dickpics er latterlig. Haha, skal du bortforklare deg nå? Anonymkode: 2a3a6...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Nei ikke fra ukjente menn. Jeg har en online venn og ja har sett dingsen men han har aldri sendt dick pic syns det var mer interessant på cam... når vi lå og prata i senga og han tilfeldig filmer nedover kroppen og der står den rak og fin..det var fint og pirrende. Men ellers er han aldri sånn. Og spør aldri om nudes heller. Perfekt for meg. Anonymkode: 5033d...059
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Ler godt og svarer sarkastisk, tar gjerne screenshot så også mannen får trent lattermusklene. Anonymkode: 0df88...cbe 6
Ella Grisella Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Nei! Ingen jenter liker dickpicks! Er det så vanskelig for menn å fatte?? 11
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så det er greit at du sender intime bilder til familien din som de ikke har bedt om, men det er ikke greit at hovedpersonen sendte det til deg? Dickpic jeg ikke har bedt om: slett/blokker personen. Ferdig med det. Anonymkode: 24f77...ce6 Var nok hans familie hun skulle sende til. Hun skrev ikke "familien min". Anonymkode: 40c89...05c 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så det er greit at du sender intime bilder til familien din som de ikke har bedt om, men det er ikke greit at hovedpersonen sendte det til deg? Dickpic jeg ikke har bedt om: slett/blokker personen. Ferdig med det. Anonymkode: 24f77...ce6 Absolutt ikke. Det er bare å sladde litt, så det er tydelig hvem som har sendt det men uten at mottaker trenger å utsettes for samme ubehag. Anonymkode: 2a3a6...b8d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Jeg personlig kan like å få dickpicks. Er det noen jeg har snakket med litt og har på radaren min gjør det meg faktisk ingenting å få se hva som venter meg om det fortsetter. Gå rundt å være litt småkåt er digg om den var nice! Evt om den er uber liten kan du bare droppe å ta det videre. Win-win. K27! MEN det er fyfy å sende sånn uten at det er en «greie» mellom meg og vedkommende - ut av det blå er verken digg eller et salgstriks. Da blir du blokkert og fjernet. Anonymkode: 8fa86...cb0 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 ABM skrev (7 minutter siden): Håper du forsto humoren i innlegget, TS synes dickpics er latterlig. Jeg forstod det. Men du er 15 år for sent ute med å leke hvit ridder i denne saken. Anonymkode: f7ab2...a12 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 Det er litt flaut å innrømme, men da jeg var yngre, et sted i slutten tenårene jomfru og svært nysgjerrig , syntes jeg det var et eller annet spennende med dickpics. Fordelen den gangen var at du ikke fikk det rett i fleisen. Det lastet ned millimeter for millimeter, ovenfra og ned, og så seint at du hadde mer enn god nok tid til å slette i det du så hva som til å komme og du ikke hadde lyst til å se. Dagens ungdom får det opp på et sekund på snapchat uten å være det minste forberedt Anonymkode: b2ffd...845 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå