AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Damen og jeg har pratet om dette, og vi er enige om å prøve oss fram. Vi er åpne for mye, og jeg får lov å være dominerende og liker det. Men er også veldig redd for å såre, og har masse respekt. Selv om jeg ønsker å være hard(iblant). Vi er voksne, og har bodd samen lenge, men trenger litt "krydder" Men tenkte kanskje det var noen her som hadde tips til hva vi må passe på? Hvilke tau bør man bruke? Slips, silkeskjerv, tau, håndjern eller lær? Hemmelige tegn, passord? Passende startleker, voks, isbit, klyper, andre ting Rollespill? Anonymkode: 260dc...add
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Damen og jeg har pratet om dette, og vi er enige om å prøve oss fram. Vi er åpne for mye, og jeg får lov å være dominerende og liker det. Men er også veldig redd for å såre, og har masse respekt. Selv om jeg ønsker å være hard(iblant). Vi er voksne, og har bodd samen lenge, men trenger litt "krydder" Men tenkte kanskje det var noen her som hadde tips til hva vi må passe på? Hvilke tau bør man bruke? Slips, silkeskjerv, tau, håndjern eller lær? Hemmelige tegn, passord? Passende startleker, voks, isbit, klyper, andre ting Rollespill? Anonymkode: 260dc...add Hvis dere vil bruke tau, bør dere kjøpe shibari-tau av jute eller hemp. Søk opp shibari på youtube, så finner dere masse gode instruksjonsvideoer. Bruk masse tid på grunnteknikker før dere begynner med suspension. Ja alltid en butt saks i nærheten (dette følger ofte med taupakker fra skikkelige leverandører). IKKE bruk plasttau fra Biltema! Viktigst av alt: Bruk masse tid sammen! Kos dere, kjenn på følelsen at å gi og ta makt. Snakk masse sammen underveis, gi og motta kjærtegn, vær moderat med alkohol og andre rusmidler. Lykke til!
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Damen og jeg har pratet om dette, og vi er enige om å prøve oss fram. Vi er åpne for mye, og jeg får lov å være dominerende og liker det. Men er også veldig redd for å såre, og har masse respekt. Selv om jeg ønsker å være hard(iblant). Vi er voksne, og har bodd samen lenge, men trenger litt "krydder" Men tenkte kanskje det var noen her som hadde tips til hva vi må passe på? Hvilke tau bør man bruke? Slips, silkeskjerv, tau, håndjern eller lær? Hemmelige tegn, passord? Passende startleker, voks, isbit, klyper, andre ting Rollespill? Anonymkode: 260dc...add Ta en tur innom youtube. Der finner du massevis av tips. Og så pass på å ikke bli overveldet. Legg merke til hva som du har lyst å prøve - og hva som tenner deg. Prøv litt om gangen.
Fioljenta Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 (endret) Vi har lekt med bondage noen år nå. Og koser oss! Masse. 🤗 Bondage krever masse tillit og oppmerksomhet. Jeg har samlet noen tips her. Jeg satt faktisk akkurat nå og skrev om å bruke tau under akten, så jeg ble litt paff da jeg oppdaget spørsmålet ditt. 😁 Prøv dere frem med det dere liker. Det er dere som er i fokus. Men sørg alltid for at det er en rask exit-mulighet. 💜 Endret 29. mars 2021 av Fioljenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå