sigrid106 Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Hvor lang kan skjørtekanten være på dame på 40 år? lårkort er vel kanskje litt mye... Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Minst knelengde. Du har sannsynligvis ikke så pene ben som du selv tror. Anonymkode: cb6c7...958 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har hele livet ment at folk må få gå i det de vil, men nå er det ikke vanvittig lenge til jeg er 40 selv, så lurer litt jeg og. Men jeg har aldri sett på noen og tenkt: få på deg andre klær! Er bare streng når det kommer til meg selv. Anonymkode: 4ffe8...be6 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er cirka 40 år med tynne og fine ben. Om vinteren bruker jeg meget korte skjørt, siden inntrykket blir tekkelig og fint med pene ullstrømpebukser til. Har jeg bar hud på bena, er det minst knelengde som gjelder. I motsetning til AnonymBruker over her tenker jeg veldig ofte "få på deg andre klær" om kvinner og menn i alle aldre. Anonymkode: e9d2d...78e 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Rett over knærne. Lårkort ser bare harry ut i den alderen.
Gjest Fnuggolina Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Catalina Culès skrev (47 minutter siden): Rett over knærne. Lårkort ser bare harry ut i den alderen. Det synes ikke jeg, jeg synes samme lengde er lov i alle aldre. For meg er det fra midt på låret og nedover - samma om man er 19 eller 50. Spørs jo veldig hva man går med ellers. Veldig kort skjørt og liten singlet med utringning synes jeg blir mindre fint uansett. Spørs og på anledning. Jeg kler kortere skjørt fordi jeg har lange relativt smale ben, så midt på låret-kort kommer jeg alltid til å bruke. Men jeg tar litt tykkere strømpebukse på, da.
Daria Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Som så ofte ellers er svaret at det kommer an på -på anledning, på skjørtet, på resten av antrekket, på den som bærer det. Et lårkort skjørt som sitter pent og kler den som bærer det, kombinert med litt tykkere strømper, lave sko og en relativt tekkelig topp er noe helt annet enn enn et litt for trangt skjørt kombinert med høye hæler og dyp utringing, selv om skjørtelengden er den samme. Alder er egentlig det minst viktige her. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hele livet ment at folk må få gå i det de vil, men nå er det ikke vanvittig lenge til jeg er 40 selv, så lurer litt jeg og. Men jeg har aldri sett på noen og tenkt: få på deg andre klær! Er bare streng når det kommer til meg selv. Anonymkode: 4ffe8...be6 Det gjør jeg stadig vekk Uten at jeg forventer at verden skal rette seg etter mine preferanser av den grunn, sånn egentlig... 8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Det er stor forskjell på om man har (fargede) strømpebukser under. Er det vinter og man har relativt tette sorte strømper, synes jeg lårkort kan gå greit. Synes bena dine, altså går du uten strømper eller med hudfargede strømper, må skjørtet minst rekke til knærne. Anonymkode: f5b49...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Blir jo stusselig for oss mennene til disse damene over 40 hvis de ikke kan gå sexy kledt. Man vil jo gjerne lure seg til å se litt av rompa eller tafse litt under skjørtet. Blir feil å dekke til disse damene bare fordi at de har passert en viss alder 😕 Anonymkode: 0c981...996 3
Hr. Aktiv Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Catalina Culès skrev (1 time siden): Rett over knærne. Lårkort ser bare harry ut i den alderen. Heller mot denne. Ikke at jeg synes låret er harry, men like over kneet er ihvertfall pent og tiltrekkende. Ikke oppfattes det som noen seksuell ting heller.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Minst knelengde. Du har sannsynligvis ikke så pene ben som du selv tror. Anonymkode: cb6c7...958 Herregud, noe så dumt å si!! Jeg er femti og bruker så korte skjørt jeg vil. Ærlig talt! Om beina mine er stygge? Hva så? Er det bare de med perfekte bein som kan gå i korte skjørt? Anonymkode: 3bfb9...aa0 17
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir jo stusselig for oss mennene til disse damene over 40 hvis de ikke kan gå sexy kledt. Man vil jo gjerne lure seg til å se litt av rompa eller tafse litt under skjørtet. Blir feil å dekke til disse damene bare fordi at de har passert en viss alder 😕 Anonymkode: 0c981...996 Enig! Mannen min elsker at jeg går i korte skjørt. Og vi er i femtiårene. Anonymkode: 3bfb9...aa0 1
Raven.Writingdesk Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Kommer jo helt an på konteksten. Er det sommer og man ligger å soler seg av og på så er jo lårkort innafor uansett om man er 14, 40 eller 104. Er det - 20 og man flyr rundt på byen med stiletter på glattisen og lårkort skjørt så ser det uheldig ut uansett alder. Skal man bruke lårkort i selskap på en varm sommerdag synes jeg det kan være like mye innafor uansett om man er 24 eller 44 avhengig av stilen, helheten m.m 4
miss summers Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Minst knelengde. Du har sannsynligvis ikke så pene ben som du selv tror. Anonymkode: cb6c7...958 😂😂😂
miss summers Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Catalina Culès skrev (1 time siden): Rett over knærne. Lårkort ser bare harry ut i den alderen. Uenig. Hva som er «harry» eller ikke styres ikke av alder. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Så kort som mulig Anonymkode: fd5c7...3f1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, noe så dumt å si!! Jeg er femti og bruker så korte skjørt jeg vil. Ærlig talt! Om beina mine er stygge? Hva så? Er det bare de med perfekte bein som kan gå i korte skjørt? Anonymkode: 3bfb9...aa0 Helt enig. Jeg har tjukke bein uten ankler og har også tenkt å gå i så korte skjørt jeg bare vil. Anonymkode: 610dd...eb1 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Alle kan gå med det de vil. Jeg synes dessuten mange damer i 50-60-70 års alderen har slanke og fine ben (er ofte magen som blir tykkere) og at de er ordentlig fine i korte skjørt med tette strømper. Hilsen dame med god smak. Anonymkode: 2f1ff...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 Det har ingenting med alder og utseende å gjøre! Om ei dame føler seg komfortabel med å gå i korte skjørt så er det det eneste som teller. Det er ikke alle som kler seg for å behage andre. Anonymkode: 24089...31c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 sigrid106 skrev (6 timer siden): Hvor lang kan skjørtekanten være på dame på 40 år? lårkort er vel kanskje litt mye... Hva mener du? Kommer helt an på kropp og kontekst. Men du er vel mann, og jeg synes ikke skjørt er pent på menn, uansett alder eller lengde. Anonymkode: db581...18d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå