Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemoren min blir 80 om ikke mange mnd. har veldig lyst til å gi henne noe spesiellt, men jeg er egentlig ganske skrapt for idèer :forvirret:

Noen som har noen fine forslag, så mottas de med stoor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor sprek er hun?

Jeg ville gitt henne en oppelvelse jeg, noe hun kan se både frem til og tilbake på.

Min farmor fikk tur med Hurtigruta, det gledet hun veldig.

Skrevet
Bestemoren min blir 80 om ikke mange mnd. har veldig lyst til å gi henne noe spesiellt, men jeg er egentlig ganske skrapt for idèer :forvirret:

Noen som har noen fine forslag, så mottas de med stoor takk :)

Hun har ike en vennine da som dere kan spandere en utekveld med teater til? Konsert?

bestill et gourmedmåltid hjem til henne en sen høstkveld hvor dere har invitert noen av hennes venner

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg ville gitt en kurv med noe godt. F.eks. spekeskinke, konfekt, vinflaske ol.

Skrevet

Vi har også gitt eldre slektninger noe god mat. Ting de gjerne ikke unner seg selv. Sleng også med et par flaxlodd, så er gaven i boks.

Skrevet

Det var en tråd for ikke lenge siden om gave til bestemor - søk etter den - kanskjed et var noen gode tips der.

Skrevet

Det evige problemet mitt også...finne på noe spesiellt til noen som har alt de trenger...

Da min mormor ble 60 år tok jeg henne med på weekendtur til Svalbard,noe hun satte STOr pris på.Både få tilbringe tid sammen med barnebarnet,og se en plass hun alltid hadde ville se.

Ellers bruker mine besteforeldre sette pris på ting jeg har laget selv.Feks. farfar og farmor er superglad i rødvin,så jeg kjøpte rødvinsglass og malte.og en god flaske vin til,og de var kjempeglad.

Har også laget "gjør-det-selv" kalender til de av oldebarnet sitt.(vet ikke om du har barn da :sjenert: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...