Gå til innhold

iPhone 11 vs iPhone 12 pro, hvilken skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Mobilen min har tatt kvelden og jeg tenkte derfor å bestille ny. Tenkte umiddelbart den nyeste iPhone 12 pro da jeg er veldig glad i iPhone. Men den er veldig dyr(12000)og ser at iPhone 11 er halvparten av prisen (6000). Jeg synes det er kjekt med det nyeste, men samtidig mistenker jeg de nye funksjonene ikke er verdt hele 6000 kr mer. 

hva tenker dere? Hva hadde dere valgt?

trenger ikke råd om andre merker enn Apple. Jeg vet disse er billigere og vel så bra, men ønsker fremdeles apple

Anonymkode: b3d5c...40f

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: b3d5c...40f

AnonymBruker
Skrevet

Iphone 11 uten tvil. 

Anonymkode: e0290...25a

AnonymBruker
Skrevet

jeg ville valgt Iphone 11. Men Iphone 12 vil så klart være en bedre Iphone.

Anonymkode: de9c2...240

AnonymBruker
Skrevet

Hva er viktig for deg med en ny telefon da? 

Personlig har jeg iPhone 11 og er superfornøyd med den. Alltid gøy å ha det nyeste, men når 11 koster halvparten av 12 pro synes jeg det blir unødvendig. Men det er meg, hva du ønsker deg eller har bruk for vet ikke jeg. Har ikke helt oversikt over hva som er de store forskjellene på iPhonene heller, men du kan jo sammenligne de?

Anonymkode: 6bdb1...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg heller gått for iPhone 12 (dvs ikke Pro), som er 2500 kr dyrere enn iPhone 11. Da får du en vesentlig bedre skjerm, og et år lenger med programvareoppdateringer enn du får med iPhone 11.

Anonymkode: 6b537...105

AnonymBruker
Skrevet
On 3/29/2021 at 9:45 AM, AnonymBruker said:

Jeg synes det er kjekt med det nyeste, men samtidig mistenker jeg de nye funksjonene ikke er verdt hele 6000 kr mer. 

Du er jo inne på det her, og siden vi skal holde oss til iPhone så er det jo ingen tvil om hvilken du burde velge, om økonomi har noe som helst å si; iPhone 11.

Anonymkode: 2d2b6...427

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok valgt 11

De nyeste iPhonene er oftest svindyre, og det bare fordi det er det nyeste. Om 1 år er 12’ern betydelig billigere og den taper seg FORT i verdi

iPhone 11 er en også veldig bra iPhone og du får jo oppdatert den til nyeste programversjon uansett

Anonymkode: 00236...f3a

AnonymBruker
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...