Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er en litt uerfaren jente her som har vanskelig med å forstå seg på gutta.

Jeg var på en fest forrige helg og den ene gutten som jeg satt ved bordet ved likte jeg veldig godt.Han var veldig grei og smilende.Jeg følte vi fikk øyekontakt.Han ba meg bli med han litt rundt i huset,skulle vise hva han hadde bygget og holdt på med.En stund etter da vi satt rundt bordet tok jeg opp glasset mitt for å drikke da han plutselig tok opp sitt og sa skål til meg.

Tror dere han kan ha likt meg litt?

Jeg har ikke snakket med ham siden da.Jeg har tlf nummeret hans,så jeg vet ikke om jeg tør å ringe til ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk sannsynligvis et godt inntrykk av deg, siden han brukte tiden sin sammen med deg. Det lureste du kan gjøre er å ringe å invitere ham på en kaffe eller noe sånt. Du har ingenting å tape, det blir ja eller nei. Blir det ja får du ta det derfra og se om "kjemien" stemmer. Lykke til.... :-)

Skrevet
Hei.

Er en litt uerfaren jente her som har vanskelig med å forstå seg på gutta.

Jeg var på en fest forrige helg og den ene gutten som jeg satt ved bordet ved likte jeg veldig godt.Han var veldig grei og smilende.Jeg følte vi fikk  øyekontakt.Han ba meg bli med han litt rundt i huset,skulle vise hva han hadde bygget og holdt på med.En stund etter da vi satt rundt bordet tok jeg opp glasset mitt for å drikke da han plutselig tok opp sitt og sa skål til meg.

Tror dere han kan ha likt meg litt?

Jeg har ikke snakket med ham siden da.Jeg har tlf nummeret hans,så jeg vet ikke om jeg tør å ringe til ham.

jeg peleier normalt å ha øyekontakt med de jeg snakker mg. Skåler gjør jeg også. tlf nr kan jeg finne i katalogen. mye folk lurer på.

Gjest Embla s
Skrevet

Vel, det høres jo ikke ut som om han ikke liker deg, for å si det sånn ;) Men hvor mye som ligger i det, er vel vanskelig å si utifra det du skriver. Men at han syns du er ok og grei kan du vel regne med. Det kan jo være et bra utgangspunkt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...