AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Nå sitter jeg her på gråten igjen over jobben, så lei meg for at jeg ikke har klart å få en ny enda, jobbmarkedet er så utrolig vanskelig nå. Har tenkt og gruet meg til jobben hele helgen, føler meg så dum og ubrukelig. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å holde ut. Har ikke mulighet for å slutte på dagen pga økonomi og har 2 barn. Tenker også at å sykemelde seg ikke er aktuelt da det er vanskelig å få ny jobb som sykemeldt. Dette går så utrolig utover livet mitt... Hvordan holder jeg ut? Anonymkode: 17b09...96d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Det høres så vondt ut! Er det en mulighet å kunne snakke med sjefen om hvordan du har det? Hva med en kortvarig sykemelding? Evt viss prosentandel? vet det ikke løser noe nødvendigvis, men kan kanskje gi litt rom for å puste og dempe uroen... Anonymkode: f8f2f...712
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har vært i samme klemma som deg. Du skriver at du ikke kan sykemelde deg. Det har du jammen rett i, for det er ikke du som sykemelder deg selv. Men jeg valgte å stå i det over tid, i håp om at det gikk seg til eller ordnet seg. Gruet meg lenge først. Etter hvert begynte jeg å gå mye på do om morgenen med diare før jobb. En stund etter det kunne jeg finne på å kaste opp både før jobb og på jobb. I løpet av rimelig kort tid å møtte jeg veggen så det smalt, og jeg ble langtidssykemeldt og fikk dårlig helse med depresjon, angst, utmattelse osv. Dette varte så lenge at jeg ble oppsagt pga sykdom tilslutt. 1 år på AAP så kjente jeg det løsne for meg igjen, og jeg fant meg en ny jobb. Men livet ble ikke det samme etter møtet med veggen, og jeg har nok fått varige mén etter det. Så kanskje du burde vurdere å få lege til å sykemelde deg før DU møter veggen og nærmest ødelegger livet ditt. Anonymkode: 47a0d...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå