AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Negative tester før ikm og på ikm.. Er alt håp ute da? Anonymkode: 1d70f...721
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Nei, men jeg ville ha forberedt meg på at det ikke gikk. De aller fleste ville fått en sort for strek på IKM om man er gravid. MEN det finnes absolutt dem som produserer hcg sent. Min venninne testen ikke positivt før 17 dpo. Så håpet er egentlig aldri helt over før mensen kommer. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Amatariel skrev (20 minutter siden): Nei, men jeg ville ha forberedt meg på at det ikke gikk. De aller fleste ville fått en sort for strek på IKM om man er gravid. MEN det finnes absolutt dem som produserer hcg sent. Min venninne testen ikke positivt før 17 dpo. Så håpet er egentlig aldri helt over før mensen kommer. Ikke sant.. Jeg og tenker de aller fleste får strek da. Får se da. Anonymkode: 1d70f...721 1
addict Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Jeg hadde negativ test helt til 18 dpo og nå er hun 2 år gammel 🙃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå