Gå til innhold

Dere som ikke får orgasme under sex..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ut av nyskjerrighet (og kanskje få litt tips)

Dere som ikke får orgasme under sex, hvordan funker det for dere? Synes dere det er greit? Liker dere fortsatt sex? Hva skal til for at dere tenker at nå er jeg fornøyd og ferdig? Later dere som? Og hva synes partner om det? 😊

Selv kommer jeg ikke av sex. Det har bare skjedd 2 ganger i livet mitt. For å komme må jeg ligge stille med en vibrator, og jeg klarer heller ikke fingre meg til orgasme. Men jeg elsker sex alikevel😊 jeg liker følelsen, og det å være så intim med en person jeg virkelig liker. Noen ganger føler jeg bare at det fort kan bli lenge. Jeg jobber ikke mot et mål som partneren gjør, jeg bare koser meg, nyter det, så føler jeg meg bare plutselig ferdig. Prøver å jobbe med å holde meg i gang, men føles litt som om jeg bare faker... Noen ganger henter han leketøy til meg, men da blir det fort kjedelig for han, da jeg ikke klarer å gjøre noe annet hvis jeg skal komme 🙈 vi har veldig bra og mye sex, men jeg er nysgjerrig på hva dere andre som ikke kommer tenker og gjør under sex for at alle skal være fornøyd😊 

Anonymkode: 0ddac...33e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var yngre fikk jeg ikke orgasme, og etterhvert skjedde det sjeldent.

Mannen stresset med det, tok ikke initiativ til å fortsette etter han var ferdig - og generelt ble jeg litt for anspent.

Jeg merket liksom han synes jeg brukte lang tid (ikke noe han mente å vise tror jeg). 

Jeg var ikke fornøyd med det. 

Har lært meg å ta litt mer plass, og også overbevise meg selv om at det er greit å bruke tid. Jeg er nok ganske gjennomsnittlig på det, men opplevde liksom at det skulle skje «fort». 

Uansett: nå tar jeg bare min plass. Og kommer hver gang. På min måte, og mine premisser.

Og mannen er jo ikke misfornøyd med det 🤷‍♀️

Men jeg opplevde vel at begge parter kan bidra både positivt og negativt til situasjonen. 

Før tenkte jeg som deg, nå tenker jeg at jeg skal få nok tid til å kunne få orgasme. 

Har øvd mye på egenhånd da altså. 

Anonymkode: 7dec9...8ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes sex er godt, men har aldri i hele mitt liv hatt orgasme. Vært seksuelt aktiv i 9 år med kun korte perioder uten fast partner. 

Nyter sexen siden jeg blir pirret som alle andre, og synes det er godt som alle andre. Eneste er at det ikke finnes noe klimaks 🤷🏻‍♀️

Her er vi ferdig når mannen har utløsning. 

Hater å selv fingre og liker ikke leketøy. Liker igrunn ikke å plukke på meg selv "der nede", så har heller ingen ønske eller interesse om å videre utforske på egenhånd. 

Funket fint for oss nå i 7 år 😉

Anonymkode: 0fead...b77

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri klart å få en orgasme sammen med en partner, men tror ikke jeg har hatt en partner lenge nok til at vi sammen finner ut av det.

Jeg får lett orgasmer selv, det trenger ikke å gå mer en 5 min fra start til slutt. Trenger ikke leketøy for å få det til, fingrene er nok. Det er alltid klitoris som blir stimulert som fører til en orgasme.

Men det er faktisk ikke bare bare å slappe nok av og få en partner til å få det til å skje. Ikke minst så vil en partner kanskje «gjøre det feil». Det blir kanskje sirkulære bevegelser i feil retning. Han opprettholder/øker ikke tempoet, den aller minste endringen kan ødelegge en orgasme.

Jeg tror at jeg mangler trening sammen med en partner, har vært singel nå i 4 år, så er lenge siden jeg fikk noen form for «trening» 😂

Men har det no fint alene. Mitt behov for «sex» dekkes av aktene med meg selv. 

Anonymkode: 5b3ac...95d

AnonymBruker
Skrevet

*Glemte jo å skrive at jeg plages ikke av å ikke ha orgasmer sammen med en partner. Mye av sex for min del er nærhet, og at det kjennes godt at partneren har det godt. Og det er aldri pga. han ikke har prøvd at jeg ikke får orgasme.

Anonymkode: 5b3ac...95d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...