Gå til innhold

Flink frisør i Tromsø?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan dere anbefale en flink frisør i Tromsø? Jeg skal stripe håret kaldt blondt, så vil gjerne ha tips om en frisør som er god på det :) 

Anonymkode: f0ff0...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Michelle på Nikita K1!
Bruker henne hver gang jeg er i Tromsø (utflytta Tromsøværing), er strålende fornøyd med både henne og resultatene hun leverer. ☺️

Anonymkode: 5eb9c...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Michelle på Nikita K1!
Bruker henne hver gang jeg er i Tromsø (utflytta Tromsøværing), er strålende fornøyd med både henne og resultatene hun leverer. ☺️

Takk! Skal sjekke ut henne.
Hvordan er prisene der? For striping av ettervekst f.eks? Finner ikke prisliste på annet enn klipp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan er prisene der? For striping av ettervekst f.eks? Finner ikke prisliste på annet enn klipp. 

Der fant jeg hele prislisten🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe, så bra du fant. ☺️ prisene kan kanskje oppleves litt høye, men jeg synes hun er verdt hver en krone. Billigere enn hun jeg går til i Oslo også, så jeg bruker som regel å time frisørbesøkene mine sånn at jeg er i Tromsø når det er tid for ny balayage.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om dette er Nikita på jekta, så ville jeg holdt meg langt unna! Jeg og min datter på 14 var og klipte oss der, og ingen av oss så ut etterpå. Frisøren som klipte meg var veldig usikker og prøvde å spørre om hjelp. De andre frisørene overså henne, og virket når hun først fikk kontakt, veldig likegyldig. Jeg skal aldri dit mer- en dårligste klipp og farge jeg har opplevd. Anbefaler ikke Nikita på jekta! 

Anonymkode: d69af...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Om dette er Nikita på jekta, så ville jeg holdt meg langt unna! Jeg og min datter på 14 var og klipte oss der, og ingen av oss så ut etterpå. Frisøren som klipte meg var veldig usikker og prøvde å spørre om hjelp. De andre frisørene overså henne, og virket når hun først fikk kontakt, veldig likegyldig. Jeg skal aldri dit mer- en dårligste klipp og farge jeg har opplevd. Anbefaler ikke Nikita på jekta! 

Anonymkode: d69af...40a

K1, ikke Jekta. Jeg har i alle år holdt meg unna Nikita selv etter noen dårlige opplevelser der, men har "fulgt etter" Michelle fra tidligere arbeidsplasser. Het vel Headmasters eller noe på K1 før de bytta over til Nikita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...