Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Jeg har nettopp flyttet til Oslo og skal ut på shopping om ikke så altfor lenge. Jeg er ikke kjent der i det hele tatt og aner ikke hvor jeg skal gå for å finne klær som er ikke så altfor dyre (er student så jeg kan ikke betale 1000kr for en genser f.eks... =P ) som er feminine og kanskje litt hippie/bohem/sigøyner aktige. Heklede, feminine gensere, skjørt i flagrende, glade stoffer osv. Litt annerledes/alternativt er gøy Tar imot tips med takknemlighet.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Kanskje du vil like klærne fra Noa Noa? De er feminine og litt alternative. Er ikke helt sikker på hvor de holder til, men mener at de iallefall har en butikk i Bogstadveien
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 Takk takk Da er Noa Noa notert. Jeg er også på utkikk etter butikker som selger krystaller, alternativ cd'er osv forresten.
Ling Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 (endret) Ad krystaller ol: Det ligger en liten forretning i Kirkerista som selger smykker, krystaller, røkelse, alternativ musikk osv. De er kjempeflinke der inne og masse flotte ting. Jeg husker ikke helt hva butikken heter, men det er inngang fra Dronningensgate og det ligger i en trappeavsats. Utenfor henger smykker, vindspill osv. Lykke til og til Oslo! Endret 30. august 2005 av Ling
Gjest Formosiss Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Hva med Indiska? Ligger like nedenfor Stortorget.
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 Jeg vil også absolutt anbefale Indiska. Masse fint,og ligger på nivå med H&M prismessig. Noa Noa har også skrekkelig mye fint, men er en god del dyrere .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå