AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har sett litt på bdsm hvor menn blir runket mens de er bindt fast og at de ikke slutter etter orgasmen/utløsningen men fortsetter like hardt og intenst Er ikke det svært ubehagelig og vondt? Ser jo på de at de ikke har det bra, men på en annen side må de vel like det også? Min mann blir så overfølsom etter utløsning at ingen ting må være borti peisen hans da, er det vanlig og være så følsom som han eller er det mer vanlig at man kan fortsette å runke mannen like hardt og intenst både før, ved og etter orgasme? Anonymkode: e189b...16f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 https://naob.no/ordbok/binde Anonymkode: 6a9d6...f15 6
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): https://naob.no/ordbok/binde Anonymkode: 6a9d6...f15 Riktig. .....mens han er bundet.
Gjest Paramount Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Penis blir meget følsom ja, enda verre med ballene, IKKE RØR 🥵
Fioljenta Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Hvis han blir overfølsom - så er det ikke noe for dere. Mannen min blir også overfølsom i den situasjonen. Og da holder jeg meg unna. Ingen grunn til å gjøre noe en av oss ikke liker. 💜
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Paramount skrev (3 timer siden): Penis blir meget følsom ja, enda verre med ballene, IKKE RØR 🥵 Nei jeg rører ikke etter utløsningen hans, jeg vil ikke terrorisere han Fioljenta skrev (3 timer siden): Hvis han blir overfølsom - så er det ikke noe for dere. Mannen min blir også overfølsom i den situasjonen. Og da holder jeg meg unna. Ingen grunn til å gjøre noe en av oss ikke liker. 💜 Nei jeg vil ikke gjøre noe som er vondt for han, men de som gjør slik må jo være ondskapsfulle Anonymkode: e189b...16f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Folk er forskjellige. Anonymkode: 4cfb0...201
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Min mann tåler det. Når jeg fortsetter hardt etter første orgasme, er han stiv og det går bare noen minutter før orgasme nummer 2 kommer og den kommer hardere. Skjer noen ganger jeg runker han til 5-6 orgasmer, mens han er bundet og kan ikke gjøre annet enn å motta. Mye lyd og rykninger på han. Anonymkode: 790c9...f1e 1
Katten.2.0 Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Nei jeg rører ikke etter utløsningen hans, jeg vil ikke terrorisere han Nei jeg vil ikke gjøre noe som er vondt for han, men de som gjør slik må jo være ondskapsfulle Anonymkode: e189b...16f Noen liker jo at det er litt straff/terror/tortur involvert i sexen. Ikke noe ondskapsfullt i dét.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå