Gå til innhold

Bdsm runke mannen mens han er bindt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett litt på bdsm hvor menn blir runket mens de er bindt fast og at de ikke slutter etter orgasmen/utløsningen men fortsetter like hardt og intenst 

Er ikke det svært ubehagelig og vondt? Ser jo på de at de ikke har det bra, men på en annen side må de vel like det også? 

Min mann blir så overfølsom etter utløsning at ingen ting må være borti peisen hans da, er det vanlig og være så følsom som han eller er det mer vanlig at man kan fortsette å runke mannen like hardt og intenst både før, ved og etter orgasme? 

Anonymkode: e189b...16f

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Penis blir meget følsom ja, enda verre med ballene, IKKE RØR 🥵

Skrevet

Hvis han blir overfølsom - så er det ikke noe for dere. Mannen min blir også overfølsom i den situasjonen. Og da holder jeg meg unna. Ingen grunn til å gjøre noe en av oss ikke liker. 💜

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (3 timer siden):

Penis blir meget følsom ja, enda verre med ballene, IKKE RØR 🥵

Nei jeg rører ikke etter utløsningen hans, jeg vil ikke terrorisere han 

Fioljenta skrev (3 timer siden):

Hvis han blir overfølsom - så er det ikke noe for dere. Mannen min blir også overfølsom i den situasjonen. Og da holder jeg meg unna. Ingen grunn til å gjøre noe en av oss ikke liker. 💜

Nei jeg vil ikke gjøre noe som er vondt for han, men de som gjør slik må jo være ondskapsfulle 

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige.

Anonymkode: 4cfb0...201

AnonymBruker
Skrevet

Min mann tåler det. Når jeg fortsetter hardt etter første orgasme, er han stiv og det går bare noen minutter før orgasme nummer 2 kommer og den kommer hardere. Skjer noen ganger jeg runker han til 5-6 orgasmer, mens han er bundet og kan ikke gjøre annet enn å motta. Mye lyd og rykninger på han.

Anonymkode: 790c9...f1e

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Nei jeg rører ikke etter utløsningen hans, jeg vil ikke terrorisere han 

Nei jeg vil ikke gjøre noe som er vondt for han, men de som gjør slik må jo være ondskapsfulle 

Noen liker jo at det er litt straff/terror/tortur involvert i sexen. Ikke noe ondskapsfullt i dét.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...