AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Snakket med en mann over nett en stund og vi møttes i helgen. Før vi møttes snakket og tullet vi utrolig mye, bare slang ut masse tull og morro. Han sa han var glad i meg da og, og alt var bare morro. Men etter vi møttes nå så snakker han fortsatt med meg og sier det var hyggelig å være hos meg, og at han liker meg til og med mer etter å ha møtt meg, men han er bare så rar og annerledes nå over melding? Før var det masse hjerter og mye tull og piss vi kunne snakke om, nå er han beskjeden.. Og høffelig over melding. Jeg savner at det ikke var så seriøst og kleint mellom oss men lett og ledig. Jeg prøver å tulle, men han svarer bare høflig tilbake nå som om det er gjennomtenkt hva han sier. Hva har skjedd her? Anonymkode: 30543...cdf
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Enten er han mer uinteressert enn før eller så har han rett og slett blitt usikker på hva han skal si, når han har fått sterkere følelser for deg? Anonymkode: 0f028...02b 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Vi er ofte annerledes på nett enn i real life. Så må ha skjedd en kollisjon der. Kanskje han fikk inntrykk av at du var veldig annerledes i væremåte da dere møttes? Kanskje du virket mer seriøs og smart og mindre fjollete enn du pleier å være på chat? Så han fikk et annet syn på deg og mer respekt for deg? Han hadde nok uansett ikke sagt han likte deg enda mer nå om han ikke mente det. Bare velg å se på hans mer forsiktige væremåte som noe positivt. Han er kanskje redd for å trå feil nå når han har sett hvor bra du er, både innvendig og utvendig;) Anonymkode: e8d96...356 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå