Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på i 2 måneder med en fyr, men når bør man snakke om å bli i et forhold? Vi begge er eksklusive, men likevel ikke klassifisert som i et forhold sammen. Er det for tidlig? Eller skal man vente flere måneder? Liker ikke denne usikkerheten i mellomstadiget

Anonymkode: eb24e...b45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri snakket om det med mennene jeg har vært sammen med, og har likevel hatt flere lange forhold. 

Mennene har samtlige på et tidspunkt sagt noe slik som "Du er min nå, ikke sant?", jeg har svart ja, og det var hele den "samtalen". 

Jeg har selv ikke egentlig tenkt at det måtte stadfestes. Ting utvikler seg jo i den retningen, til det absolutt ikke gjør det. 

Anonymkode: e0743...bfb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du er usikker, må du bare ta det opp med ham. Livet er for kort til å gå å dvele over dette. Spør rett ut hva han tenker om relasjonen deres og hva dere skal kalle det. Kan være han lurer på det samme, bare begge er for stolte ler usikre til å ta det opp. Er han forelsket på samme måte som deg blir det nok uansett godt mottatt

Anonymkode: 552e7...b8c

AnonymBruker
Skrevet

Antall dager siden første daten ganger antall dater ganger hvor mange ganger dere har hatt sex delt på alderen deres til sammen. Når resultatet er over 100 bør dere bli sammen. For oss innebar dette 48 dager med dating, syv dater og sex atten ganger:

48*7*18 = 6048

6048/60 = 100

Anonymkode: 4473a...161

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min var ganske rett på, og avklarte av vi var kjærester etter 3 uker med dating. Det finnes altså ikke noen fasit, men det er en lettelse å få det avklart. Etter to måneder syntes jeg det er innafor å ta det opp. 

Anonymkode: 71085...b29

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde praten etter 4 mnd :) han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Godt voksne :) men litt viktig å avklare etterhvert så det ikke blir misforståelser, at den ene dater flere etc.

Anonymkode: 44f96...1ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Antall dager siden første daten ganger antall dater ganger hvor mange ganger dere har hatt sex delt på alderen deres til sammen. Når resultatet er over 100 bør dere bli sammen. For oss innebar dette 48 dager med dating, syv dater og sex atten ganger:

48*7*18 = 6048

6048/60 = 100

Anonymkode: 4473a...161

Wtf?😂

Anonymkode: d3e25...003

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at kanskje alder og omstendigheter rundt har betydning? Og hvor mye/hvor ofte har dere vært i lag disse månedene? 

Jeg møtte en fantastisk mann for to måneder siden, og vi har snakket om at vi er eksklusive og har følelser for hverandre. Men ingen av oss er klare til å kalle oss kjærester enda. Begge kom ut av lange ekteskap for under ett år siden, og vi har barn på hver vår kant. Så vi er enige om å ta det veldig rolig. 

Anonymkode: edcc3...80e

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi ble bare sammen på første date, som var første gang vi møttes på mange år. Vi trengte ikke diskutere dette, det var bare å sette i gang med kjæresteriet.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (28 minutter siden):

Vi ble bare sammen på første date, som var første gang vi møttes på mange år. Vi trengte ikke diskutere dette, det var bare å sette i gang med kjæresteriet.

Vi er litt treigere. Vi hadde en date for 2 år siden,  men neste gang vi møtes, regner jeg med at vi er kjærester. 😊

Anonymkode: f07a7...66b

Skrevet

Jeg og min samboer begynte å holde på i starten av februar, og midt i april sa han at han regna med vi kunne kalle oss kjærester 😊

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er litt treigere. Vi hadde en date for 2 år siden,  men neste gang vi møtes, regner jeg med at vi er kjærester. 😊

Anonymkode: f07a7...66b

🤟😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...