Diamondlady Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 (endret) covid 19 stammer jo fra China så hvorfor har ikke China fått noen konsikvenser? jeg er ikke rassist elkernoe men jeg synes China bør stå til ansvar for dette og at det bør få konsikvenser. hvorfor kan ikke norge og resten av europa og usa og verden gå I mot China? Endret 29. mars 2021 av Diamondlady
Gjest Rocka69 Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Vel det kan godt være at det oppstod i Kina. Men du må kanskje finne Pasient 0, og rette konsekvensene mot denne. Og det kan være at denne er død av Covid allerede. Dette er ev kineseres appetitt for å spise ville og ukontrollerte dyr. Kommunistpartiet har stor makt, men ikke så stor makt at de klarer å overvåke en hver kinesers matvaner. Men de har stengt wet markets. Neste gang så kan et virus som er minst like dødelig i Norge. Skal hele Norge straffes for en ble smittet av et virus under rypejakta? Eller bonden som sanket sauer og blir smittet av sauene. WHO har funnet ut at det er et naturlig virus, og ikke våpenskapt av Kina. Hadde det vært våpenskapt, så hadde det vært krig mot Kina allerede. Verden mot Kina. Og den krigen ville trolig ha eskalert til atomkrig. Men Kina, når de sentrale myndigheten fant ut om viruset - dog for sent, så stengte de provinsen og innførte portforbud. Brudd på disse reglene, medførte automatisk dødsstraff etter en summarisk rettssak som varte i noen minutter dør den tiltalte fikk satt blyvaksinen i nakken
Tanuki Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 5 hours ago, Diamondlady said: covid 19 stammer jo fra China så hvorfor har ikke China fått noen konsikvenser? jeg er ikke rassist elkernoe men jeg synes China bør stå til ansvar for dette og at det bør få konsikvenser. hvorfor kan ikke norge og resten av europa og usa og verden gå I mot China? Denne gangen kom viruset fra Kina, neste gang kan de komme fra Indonesia eller Brasil. Nøyaktig hva skal Kina straffes for? At dem (myndighetene) holdt nyheter om viruset og info hemmelig er selfølgelig ille nok i seg selv, men ikke Kinas feil at Europa fremdeles strever med korona.
Gjest Smeltemann Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Rocka69 skrev (16 minutter siden): Vel det kan godt være at det oppstod i Kina. Men du må kanskje finne Pasient 0, og rette konsekvensene mot denne. Og det kan være at denne er død av Covid allerede. Dette er ev kineseres appetitt for å spise ville og ukontrollerte dyr. Kommunistpartiet har stor makt, men ikke så stor makt at de klarer å overvåke en hver kinesers matvaner. Men de har stengt wet markets. Neste gang så kan et virus som er minst like dødelig i Norge. Skal hele Norge straffes for en ble smittet av et virus under rypejakta? Eller bonden som sanket sauer og blir smittet av sauene. WHO har funnet ut at det er et naturlig virus, og ikke våpenskapt av Kina. Hadde det vært våpenskapt, så hadde det vært krig mot Kina allerede. Verden mot Kina. Og den krigen ville trolig ha eskalert til atomkrig. Men Kina, når de sentrale myndigheten fant ut om viruset - dog for sent, så stengte de provinsen og innførte portforbud. Brudd på disse reglene, medførte automatisk dødsstraff etter en summarisk rettssak som varte i noen minutter dør den tiltalte fikk satt blyvaksinen i nakken Pasient 0 er vel død
Gjest Rocka69 Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Smeltemann skrev (22 minutter siden): Pasient 0 er vel død Trolig! Døde vel kanskje før man oppdaget sykdommen på et sykehus i Wuhan også. Trolig i en nærliggende fattig landsby. Umulig å finne ut av, og enda mer umulig å avhøre denne for å finne et mulig smittested. Kan godt også være en som har vært på reise fra Vietnam eller USA. Umulig. Men et våpenbasert modifisert virus, ville vært mye mer smittsomt(R-tall på mer enn 1000) og mye mer dødligere(80-100% dødelig).
Gjest Smeltemann Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Rocka69 skrev (1 time siden): Trolig! Døde vel kanskje før man oppdaget sykdommen på et sykehus i Wuhan også. Trolig i en nærliggende fattig landsby. Umulig å finne ut av, og enda mer umulig å avhøre denne for å finne et mulig smittested. Kan godt også være en som har vært på reise fra Vietnam eller USA. Umulig. Men et våpenbasert modifisert virus, ville vært mye mer smittsomt(R-tall på mer enn 1000) og mye mer dødligere(80-100% dødelig). På grunn av at det ble spist fredet beltedyr. 😳😳😳😳😳
Drizzt Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Diamondlady skrev (8 timer siden): covid 19 stammer jo fra China så hvorfor har ikke China fått noen konsikvenser? jeg er ikke rassist elkernoe men jeg synes China bør stå til ansvar for dette og at det bør få konsikvenser. hvorfor kan ikke norge og resten av europa og usa og verden gå I mot China? Jo. WHO er gjennomsyret av pro-kinesiske interesser, så bare Trump hadde guts nok å si det som det er - at det burde blitt alvorlige konsekvenser for Kina. Den siste ''oppdagelsen'' fra WHO er at viruset oppsto hos flaggermus og ble overført til et annet dyr som etter det en person spiste og ble smittet. Dette har vi diskutert her på forumet ganske grundig da pandemien oppsto i fjor, så ingen vits å gjenta det samme. Sånt skjer når man spiser all slags dyr man finner i naturen.
Mezzosoprena Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Diamondlady skrev (8 timer siden): covid 19 stammer jo fra China så hvorfor har ikke China fått noen konsikvenser? jeg er ikke rassist elkernoe men jeg synes China bør stå til ansvar for dette og at det bør få konsikvenser. hvorfor kan ikke norge og resten av europa og usa og verden gå I mot China? Wow!!
Anbefalte innlegg