AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Vi har vært sammen i 12 år, ingen barn. (X antall prøverør uten å lykkes) Jeg har et barn fra et tidligere forhold. Jeg fyller 40 i år. Tar veldig godt vare på meg selv. Er godt trent, spiser sunt, sminker og pynter meg hver dag. Er petite og slank og blir ofte tatt for å være mye yngre (må ofte vise leg). Han er en sjarmør. Veldig smart og utadvent. Tjener veldig godt. Men er slurvete når det gjelder utseende. Kan gå i skittent tøy, barberer seg sjelden osv.Han har også et sinneproblem som jeg endelig har sagt ifra om, men han har faktisk vist evne og vilje til å endre seg de siste 4 mnd. For 2 år siden begynte han å snakke om åpent forhold, at han ønsket dette. Vi hadde jo vært sammen så lenge... Han har aldri vært kjærlig av seg, men det har jeg nok ikke merket så mye til ettersom vi tidligere har hatt et veldig aktivt og gøy sexliv. Så nå sitter jeg her. Sex skjer kun om han føler for det, og det er så upersonlig og kaldt. Føler jeg har så mye å gi, og så mye jeg ikke får. Har kjøpt inn masse frekt undertøy, spradet rundt naken i huset, men ingen respons. Det toppet seg virkelig i dag da jeg hadde på meg en ny jeans, og han sa: wow, du ser virkelig råflott ut i den, bare synd vi har vært sammen så lenge! Hva gjør jeg? Anonymkode: b6b40...a36
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Kanskje, om ikke han vil ha sex med deg får han det et annet sted? Anonymkode: 41a2e...dc0 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det toppet seg virkelig i dag da jeg hadde på meg en ny jeans, og han sa: wow, du ser virkelig råflott ut i den, bare synd vi har vært sammen så lenge! What?😅 For en tulling. Tror han det er en naturlov som sier at man MÅ miste tenningen på hverandre når man har vært sammen lenge? Spurte du hva han la i det utsagnet? Anonymkode: 627db...b7b 14
Lille81 Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje, om ikke han vil ha sex med deg får han det et annet sted? Anonymkode: 41a2e...dc0 Skjønner det er det første man vil tenke. Men det tviler jeg sterkt på. Han er livredd corona, har hjemmekontor og er aldri lengre borte enn en liten tur med hunden vår. Dessuten er han, som jeg sa, uflidd både her og der🙈
Lille81 Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): What?😅 For en tulling. Tror han det er en naturlov som sier at man MÅ miste tenningen på hverandre når man har vært sammen lenge? Spurte du hva han la i det utsagnet? Anonymkode: 627db...b7b Ja, men han tviholder på det. Og det er jo ingenting jeg kan forandre tydeligvis. Takk, trenger litt bekreftelse kjenner jeg. Endret 28. mars 2021 av Lille81 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Hadde glatt takket ja til "åpent forhold" likevel og hatt sex med hvem som helst jeg likte: bortsett fra han. Greit å dele kostnadene med noen mens man leter etter noen ny. Anonymkode: 8fff5...6d1 17
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde glatt takket ja til "åpent forhold" likevel og hatt sex med hvem som helst jeg likte: bortsett fra han. Greit å dele kostnadene med noen mens man leter etter noen ny. Anonymkode: 8fff5...6d1 Haha, det var jo en ide ja😅 Anonymkode: b6b40...a36 2
Silisium Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Ville rett og slett kjørt motsatt strategi. Ikke gjør deg tilgjengelig, ikke sprade rundt naken - ikke noe initiativ. Men ta vare på deg selv, og påpek gjerne at han kunne gjort mer for å være tiltrekkende for deg. Snu om på flisa. Om du har mulighet, dra gjerne ut litt - få ham til å savne deg. Og la han jobbe litt for det.. Ellers; å bli tatt for gitt er gift i forholdet. Han må se deg som noe mer enn en man deler dass med. 31
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Du høres ut som et catch og han høres ut som en ustelt dust. (Og litt som min mann😅) Og helt ærlig høres det ikke ut som om han ønsker å være i forholdet mer. Når han begynner å bli ufin, har sinneproblemer som går ut over deg, da er det kanskje nok eller? Som en annen skrev over her, man kan fortsatt være skikkelig tent på hverandre etter 12 år. Også med sigende rumpe og rynker. Det har med kjærlighet å gjøre, det. Anonymkode: 4167d...08e 8
Lille81 Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Silisium skrev (11 minutter siden): Ville rett og slett kjørt motsatt strategi. Ikke gjør deg tilgjengelig, ikke sprade rundt naken - ikke noe initiativ. Men ta vare på deg selv, og påpek gjerne at han kunne gjort mer for å være tiltrekkende for deg. Snu om på flisa. Om du har mulighet, dra gjerne ut litt - få ham til å savne deg. Og la han jobbe litt for det.. Ellers; å bli tatt for gitt er gift i forholdet. Han må se deg som noe mer enn en man deler dass med. Har prøvd det også..fremdeles ingen respons!
Lille81 Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du høres ut som et catch og han høres ut som en ustelt dust. (Og litt som min mann😅) Og helt ærlig høres det ikke ut som om han ønsker å være i forholdet mer. Når han begynner å bli ufin, har sinneproblemer som går ut over deg, da er det kanskje nok eller? Som en annen skrev over her, man kan fortsatt være skikkelig tent på hverandre etter 12 år. Også med sigende rumpe og rynker. Det har med kjærlighet å gjøre, det. Anonymkode: 4167d...08e Han er en veldig kjekk og veltrent mann utenom dette, tro det eller ei. Men han har høye verdier når det gjelder miljø, og rettferdiggjør skittent tøy med det. Jeg fikk endelig mot nok til å konfrontere han (skikkelig den gangen) når det gjaldt sinnet hans. Burde kanskje gått for lenge siden grunnet det og manipulering, men jeg gir meg ikke så lett desverre. Er redd han ikke vet hva kjærlighet er..og det som gjør ting ekstra vanskeligere er hans evne til å kverulere så til de grader at jeg tror det er noe galt med meg til slutt!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 Elsker dere hverandre? Er han snill med deg? Respekterer han deg? Er du lykkelig i dette forholdet? Har dere sex, eller vil han ikke? Anonymkode: 1807d...804 6
Notisblokk Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 Han høres ikke særlig snill ut. Han tar deg for gitt, kverulerer med deg så du blir usikker på deg selv, ønsker åpent forhold, blitt kald og avvisende for du ikke ønsker åpent forhold. Du vet det finnes mange andre snille og kjekke menn der ute for deg, sant? 7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 Lille81 skrev (4 minutter siden): Han er en veldig kjekk og veltrent mann utenom dette, tro det eller ei. Men han har høye verdier når det gjelder miljø, og rettferdiggjør skittent tøy med det. Jeg fikk endelig mot nok til å konfrontere han (skikkelig den gangen) når det gjaldt sinnet hans. Burde kanskje gått for lenge siden grunnet det og manipulering, men jeg gir meg ikke så lett desverre. Er redd han ikke vet hva kjærlighet er..og det som gjør ting ekstra vanskeligere er hans evne til å kverulere så til de grader at jeg tror det er noe galt med meg til slutt! Ja, det du skrev om at han ikke var kjærlig og at sexen var kald.. Det gir dårlige vibber bare der. Og så er han manipulerende i tillegg. Det han sa om deg i den fine buksa var helt helt hårreisende. For en stygg ting å si! Det er jo ikke lett å gå, det skjønner jeg. Men her er det mange røde flagg, og det virker som at du også syns det? Anonymkode: 4167d...08e 7
Lille81 Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Elsker dere hverandre? Er han snill med deg? Respekterer han deg? Er du lykkelig i dette forholdet? Har dere sex, eller vil han ikke? Anonymkode: 1807d...804 Usikker på om jeg elsker han lengre. Er glad i han og tiltrukket. Har jo hatt forhold før han, og det har vært så mye bedre. Vi har kun hatt sex 2 ganger siste 4 mnd. Kaldt og fort bakfra🙈 Tror helt ærlig ikke han vet hva kjærlighet er..
Lille81 Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Notisblokk skrev (10 minutter siden): Han høres ikke særlig snill ut. Han tar deg for gitt, kverulerer med deg så du blir usikker på deg selv, ønsker åpent forhold, blitt kald og avvisende for du ikke ønsker åpent forhold. Du vet det finnes mange andre snille og kjekke menn der ute for deg, sant? Innerst inne vet jeg nok det, men etter 12 år er det så vanskelig og erkjenne. Kjenner også veldig på at jeg blir 40 i år🙈
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 Lille81 skrev (1 time siden): Skjønner det er det første man vil tenke. Men det tviler jeg sterkt på. Han er livredd corona, har hjemmekontor og er aldri lengre borte enn en liten tur med hunden vår. Dessuten er han, som jeg sa, uflidd både her og der🙈 Sitter han inne 24/7 sier du? utenom når han går tur med hunden. Det høres ikke så veldig sunt ut for helsa hans Er du på jobb da, eller har du også hjemmekontor? Høres ikke sunt ut å gå oppå hverandre hele tiden. Anonymkode: 41a2e...dc0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Lille81 skrev (6 minutter siden): Innerst inne vet jeg nok det, men etter 12 år er det så vanskelig og erkjenne. Kjenner også veldig på at jeg blir 40 i år🙈 Du er like elskbar selv om du blir 40! I tillegg er du et støkke! Anonymkode: 4167d...08e 5
Lille81 Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sitter han inne 24/7 sier du? utenom når han går tur med hunden. Det høres ikke så veldig sunt ut for helsa hans Er du på jobb da, eller har du også hjemmekontor? Høres ikke sunt ut å gå oppå hverandre hele tiden. Anonymkode: 41a2e...dc0 Nei, nei. Men vet hvor han er. Ganske nedstengt her. Og vi går på ingen måte oppå hverandre..
Lille81 Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du er like elskbar selv om du blir 40! I tillegg er du et støkke! Anonymkode: 4167d...08e Haha, et støkke! Joda, føler meg på ingen måte som 40. Men takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå