Gå til innhold

Hun er ikke god....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tarzan_*
Skrevet

Sliter med at en jente er vanvittig etter meg.... riktig nok skal det sies at hun ikke er normal.... mener da at det mangler 1 krone på en hundrelapp i hode... håper dere forstår hva jeg mener....

Men hun er tydeligvis kjempe klar for meg.... og jeg på langt nær ikke....

Sist helg når jeg skulle på jobb så satt hun i garasjen min og sov, jeg vekket henne og kjørte henne hjem, og ferdig med det. Men i kveld møtte jeg henne på byen, og hun hang rundt meg som hun skulle vært nyforelsket. Jeg prøver å avvise henne på en normal og fin måte... og nå har hun på ett eller annet vis fått tak i mobilnummeret mitt, og til nå, fra klokken 2400 har det tikket inn seksuelle meldinger ca 30stk. Vet ikke helt hva jeg skal si, prøver å avvise henne på en høflig måte, men det ser ikke ut til å virke. Må jeg ta den harde tonene??

Eller skulle jeg bare rent over henne i fylla?? Nei takk..... kunne ikke falt meg inn, så det siste var en spøk.

Noen andre her som opplevd noe liknende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send henne en tekstmelding som sier at du vil anmelde henne for trakassering om hun ikke gir seg. Forhåpentligvis vil det gi henne et wake up call.

lykke til!

Skrevet

Du kan jo først prøve en melding av typen: "Jeg ønsker ikke å ha kontakt med deg" eller "Jeg ønsker ikke å ha denne typen kontakt med deg. Jeg er ikke interessert i deg på den måten" Men du har kanskje prøvd det...

Gjest Gjesten
Skrevet

Svar at om ho tar kontakt med deg ein gong til vil du anmelde henne for trakassering. Ta vare på meldingane, og gjer alvor av truslane dine.

Skrevet

Syns nå det var ganske så drøyt å skulle true med anmeldelse før man har prøvd andre utveier...

Send henne en sms og si du overhodet ikke er interessert. Hvis hun fortsetter, da kan du vurdere å gå enda hardere til verks.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Ja, drøyt med anmeldelse. Man blir jo litt sprø av forelskelse. Skjønner nok at du syns det er ekkelt, men den beste medisinen er å ignorere henne totalt, det pleier vel å fungere, hvordan kom hun seg inn i garasjen din? Brøt hun seg inn eller slapp du henne inn? Hun kan ta all kontakt som et tegn, ignorer,ignorer,ignorer. Hun vil da akseptere og gå videre.

Skrevet (endret)

Jeg synes du virker tålmodig med henne, men forstår hun ikke at du ikke er interessert? Har du sagt det til henne? Kanskje du bør si det til henne neste gang, at du ikke er interessert. Og forstår hun ikke det, bør du nok kanskje "ta den harde tonen".

Endret av Lillesøster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...