Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Daten/han jeg holder på med (første gang vi møttes i helgen, men snakket over 2 måneder på tlf og nett) sa jeg var en 9er på skalaen hans over attraksjon. Hvorfor ikke 10? Burde jeg ikke være verdens peneste for han om han er forelsket.

Anonymkode: 0c751...6f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke? Han synes jo du er veldig pen.

Det er jo en usannsynlig teit ting av ham å si da, å kategorisere folk på den måten er veldig umodent. 

Anonymkode: eb860...aa4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

ok

Anonymkode: e269c...333

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Daten/han jeg holder på med (første gang vi møttes i helgen, men snakket over 2 måneder på tlf og nett) sa jeg var en 9er på skalaen hans over attraksjon. Hvorfor ikke 10? Burde jeg ikke være verdens peneste for han om han er forelsket.

Uffda. Alle menn pynter på sannheten.

Anonymkode: 9a190...974

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville blitt mer bekymret over at han rangerer utseende på den måten og ikke er smart nok til å forstå at det ikke er noe han burde si høyt. Eventuelt bare veldig ung og uerfaren.

Anonymkode: 81aef...196

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For meg er ti typ Beyonce, og jeg ser ikke ut som Beyonce og det er helt ok. Man er ikke blind for andre selv om man er forelsket, og du er antageligvis en 10/10 dame for ham. 

Anonymkode: fd39d...ca9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, dere blir aldri fornøyd. Det er til å le seg i hjel av. 

Anonymkode: 110f7...49c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har nettopp møtt fyren. Og 9 er vel på nivå med de vakreste modeller uten et eneste lyte..... 

Anonymkode: 0ecae...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...