Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Om det er noen her ute som kan spå/lese/reading. Kan du hjelpe meg?

står i en livssituasjon som ikke er helt bra. Fraseparerte mann, barn, barnefordelingssak og ting som ikke går helt bra for min fraseparerte mann. 

Jeg trenger at noen kan se litt nærmere i fremtiden. Både ift samvær, relasjon til barna, relasjonen vår..  

Hadde satt veldig pris på det!

Anonymkode: 719ec...b1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du vil at hobby kabal leggere skal si noe om fremtiden din? Gi deg masse vanskelige tanker og falskt håp/bekymringer? 

Håper det ordner seg for deg, ta det med en klype salt det du hører på forumet  :klem:

Anonymkode: 3bf5c...1c3

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Om det er noen her ute som kan spå/lese/reading. Kan du hjelpe meg?

står i en livssituasjon som ikke er helt bra. Fraseparerte mann, barn, barnefordelingssak og ting som ikke går helt bra for min fraseparerte mann. 

Jeg trenger at noen kan se litt nærmere i fremtiden. Både ift samvær, relasjon til barna, relasjonen vår..  

Hadde satt veldig pris på det!

Anonymkode: 719ec...b1d

Det vil helt sikkert være noen som vil svare deg på dette, men du stiller feil spørsmål og til feil personer hvis du henvender deg til mennesker som påstår de ser din fremtid.

Hvordan ting løser seg avhenger nemlig IKKE av hva andre påstår de kan 'se' i din fremtid. Det avhenger av hvordan du og dere løser utfordringer og hvor lett/vanskelig situasjonen er å løse og hvor villig du selv er å ta et tak. Seriøse spådamer vil kunne være til hjelp da de vil vite hva de ser etter og DET er ikke fremtiden din, det er hvilken muligheter du har for å få en god fremtid. Hva har å jobbe mot.

Endret av Lawyam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...