AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Hva tenker dere om de? Ser det har skjedd et skifte den siste tiden der mange har gått vekk fra debatten og man har bare konspirasjonsteoretikerne og "munnbleiefølgerne"... Hvor ble fornuftens stemme av? Ga de opp? Orket de ikke å diskutere med de som tror verden er flat og blir styrt av spaghettimonsteret? Anonymkode: 1f051...e77 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Hvem er du til å dømme folk etter fornuft Anonymkode: 87fcf...ced 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Du får vel diskutere du da, om du er så «fornuftig» Anonymkode: 78ca2...f32
Gjest _Crocs_ Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 (endret) Jupp. Orker ikke å diskutere rett og slett. Det blir for altoppslukende, og det virker som at det er en slags hobby for dem. Jeg har andre ting å gjøre enn å fordype meg i en pandemi og gjøre "research" på vaksiner og munnbind selv. Jeg stoler på de som har det som yrke at de gjør det riktig, slik som andre stoler på meg at jeg gjør jobben min riktig. Men hvem vet, snart kommer det sikkert en luring som har utdannet seg på YouTube (les: brukt YouTube ukritisk) som sprer konspirasjonsteorier om at programutviklere er kjøpt og betalt av staten og at vi lager kode for å skade mennesker, ingen må bruke mobilen eller hva nå enn de finner på er farlig. 😂 Endret 28. mars 2021 av _Crocs_
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker dere om de? Ser det har skjedd et skifte den siste tiden der mange har gått vekk fra debatten og man har bare konspirasjonsteoretikerne og "munnbleiefølgerne"... Hvor ble fornuftens stemme av? Ga de opp? Orket de ikke å diskutere med de som tror verden er flat og blir styrt av spaghettimonsteret? Anonymkode: 1f051...e77 Orket ikke mer, rett og slett. De begynte med en overskrift og et HI, argumenterte man imot det, så ble det bare ignorert og vi gikk videre på konsp.teorilista. Det gikk fra å være 80% ekko-kammer til å bli 100%, blant de fåtall folka som henger der. Ingenting går inn, det er som å stange hodet i en murvegg, du kommer uansett ikke igjennom. Anonymkode: ea67d...060 2
Gjest Lama_Drama Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 De får leke med seg selv. Ingen gidder henge i gjørma med gærninger hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får vel diskutere du da, om du er så «fornuftig» Anonymkode: 78ca2...f32 For nok mer fornuft ut av en stein enn brukerne som forfekter vaksinemotstand og at korona er en lett forkjølelse. _Crocs_ skrev (1 minutt siden): Jupp. Orker ikke å diskutere rett og slett. Det blir for altoppslukende, og det virker som at det er en slags hobby for dem. Jeg har andre ting å gjøre enn å fordype meg i en pandemi og gjøre "research" på vaksiner og munnbind selv. Jeg stoler på de som har det som yrke at de gjør det riktig, slik som andre stoler på meg at jeg gjør jobben min riktig. Men hvem vet, snart kommer det sikkert en luring som har utdannet seg på YouTube (les: brukt YouTube ukritisk) som sprer konspirasjonsteorier om at programutviklere er kjøpt og betalt av staten og at vi lager kode for å skade mennesker, ingen må bruke mobilen eller hva nå enn de finner på er farlig. 😂 Ja, jeg skjønner det, forstår godt at man gir opp. Er jo et tegn på galskap å gjøre det samme igjen og igjen og forvente et annet resultat. 😄 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Orket ikke mer, rett og slett. De begynte med en overskrift og et HI, argumenterte man imot det, så ble det bare ignorert og vi gikk videre på konsp.teorilista. Det gikk fra å være 80% ekko-kammer til å bli 100%, blant de fåtall folka som henger der. Ingenting går inn, det er som å stange hodet i en murvegg, du kommer uansett ikke igjennom. Anonymkode: ea67d...060 Helt enig. Er bare trist og skremmende lesning der inne nå. Anonymkode: 1f051...e77
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Det har blitt en forumkategori for de som henger litt etter... Som kanskje ellers ville vært redde for 5G strålingen, og som nå har flyttet skepsisen over på vaksinen eller tiltak. Synd. Anonymkode: ebac5...b51 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du får vel diskutere du da, om du er så «fornuftig» Anonymkode: 78ca2...f32 Nei, som vi forteller om, det er nettopp det som ikke går. Man kan ikke diskutere med en gråstein, eller en 6 årig baby for den saks skyld. Det er nytteløst, uansett hvor fornuftige argumenter man måtte legge frem. Anonymkode: ea67d...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå