AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #41 Skrevet 30. mars 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Skriv klage hver eneste dag til styret! De dagene naboen starter før 07.00 og holder på etter 23.00 ringer du politiet og klager! Bruk arbeidsmiljøloven §10-11! Anonymkode: beacd...26a Jeg kan vel ikke ringe politiet på grunn av en vaskemaskin, selv om den er i overkant? Forstår det om det er øredøvende festing som gjentar seg eller oppussing på natta (burde jo ha ringt på det), men en vaskemaskin? Og jeg vil jo ikke plage styret heller. Kan heller føre logg og skrive ukentlig eller hver fjortende dag. Men jeg sendte til slutt klagen i går Anonymkode: 6cf58...8d4 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #42 Skrevet 30. mars 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan vel ikke ringe politiet på grunn av en vaskemaskin, selv om den er i overkant? Forstår det om det er øredøvende festing som gjentar seg eller oppussing på natta (burde jo ha ringt på det), men en vaskemaskin? Og jeg vil jo ikke plage styret heller. Kan heller føre logg og skrive ukentlig eller hver fjortende dag. Men jeg sendte til slutt klagen i går Anonymkode: 6cf58...8d4 Men herregud da- slutt å syte og bare tåler bråket! Du vil ikke ringe politi, ikke plage styret - men det du er flink på er å klage her! Siden det er tydelig at du er konfliktsky og kommer aldri å gjøre noe med dette anbefaler jeg deg å kjøpe en god par støydempende hodetelefoner - problem solved. Anonymkode: 8174b...df4 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #43 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kan vel ikke ringe politiet på grunn av en vaskemaskin, selv om den er i overkant? Forstår det om det er øredøvende festing som gjentar seg eller oppussing på natta (burde jo ha ringt på det), men en vaskemaskin? Og jeg vil jo ikke plage styret heller. Kan heller føre logg og skrive ukentlig eller hver fjortende dag. Men jeg sendte til slutt klagen i går Anonymkode: 6cf58...8d4 Bråker naboene med oppussing og drit kl 00-01 om natta så hadde jeg ringt politiet HVER NATT! Samme med annet bråk som kommer etter 23 og før 07! Bra du til slutt sendte klage, men faen du må få opp klagegamet ditt her og ta i! Skal styret skjønne hvor gale det er så må du si det som det er! Anonymkode: 2e87c...d63 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #44 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bråker naboene med oppussing og drit kl 00-01 om natta så hadde jeg ringt politiet HVER NATT! Samme med annet bråk som kommer etter 23 og før 07! Bra du til slutt sendte klage, men faen du må få opp klagegamet ditt her og ta i! Skal styret skjønne hvor gale det er så må du si det som det er! Anonymkode: 2e87c...d63 Tror du ikke at styret kommer til å oppleve TS som «vanskelig», ikke den ts klager på? Anonymkode: 96566...e37
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #45 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 23.31): Tusen takk for svar. Uff, dere har rett. Synes bare det er så ubehagelig å klage på dem. Styret tok faktisk kontakt med meg ved en anledning og spurte om jeg ble plaget av dem, så virker som om andre har klaget og, men vil tro at vaskemaskinen plager meg mest, med tanke på hvordan jeg bor i forhold til dem. Sender nok en formell klage til styret i morgen, og jeg tror de tar det videre med dem, men vil tippe at de bare smiler og sier ja og fortsetter som før. Har vurdert å få en desibelmåling på soverommet mitt, det kan kanskje fungere? Litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, men kan kanskje kontakte støyforeningen. Anonymkode: 6cf58...8d4 Jeg synes du skal skrive alt det du skrev til oss her i HI. ALT. Slik at de vet disse idiotiske bråkmakerne lagde lyd i tide og utide og ikke har fulgt regler hele veien. Anonymkode: bf700...bf4
MissPierce Skrevet 31. mars 2021 #46 Skrevet 31. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror du ikke at styret kommer til å oppleve TS som «vanskelig», ikke den ts klager på? Anonymkode: 96566...e37 Styret har jo faktisk spurt Ts om disse naboene plager henne før, så de har tydeligvis enten selv opplevd støy fra de eller fått klager fra andre naboer. Jeg blir helt matt av at folk finner seg i å bli plaget sånn, bare fordi at de selv ikke vil være til bry for styret eller politi 🙄 Spoiler Sitat Kom vist borti noe her, og får det nå ikke vekk 😅 Endret 31. mars 2021 av MissPierce
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #47 Skrevet 31. mars 2021 MissPierce skrev (4 minutter siden): Styret har jo faktisk spurt Ts om disse naboene plager henne før, så de har tydeligvis enten selv opplevd støy fra de eller fått klager fra andre naboer. Jeg blir helt matt av at folk finner seg i å bli plaget sånn, bare fordi at de selv ikke vil være til bry for styret eller politi 🙄 Vis skjult innhold Kom vist borti noe her, og får det nå ikke vekk 😅 Jeg er ikke den som finner meg i ting. Jeg er akkurat den som sier fra. Men! Uheldig med styret. De får mange klager både fra meg og andre naboer på den samme personen, men gjør ingenting. Da gir man etter hvert opp. Politiet reagerer heller ikke. De sier «ring oss hvis vedkommende gjør noe....» når vedkommende allerede har truet flere naboer. Hva er «noe» da? Anonymkode: 96566...e37
MissPierce Skrevet 31. mars 2021 #48 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke den som finner meg i ting. Jeg er akkurat den som sier fra. Men! Uheldig med styret. De får mange klager både fra meg og andre naboer på den samme personen, men gjør ingenting. Da gir man etter hvert opp. Politiet reagerer heller ikke. De sier «ring oss hvis vedkommende gjør noe....» når vedkommende allerede har truet flere naboer. Hva er «noe» da? Anonymkode: 96566...e37 Nei er styret håpløse så er det vanskelig. Men virker ikke som det er saken for Ts, men mer henne selv som ikke vil bry andre selv om selv blir brydd til det ytterste her. Har heldigvis aldri opplevd det svaret fra politiet de få gangene jeg har ringt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå