Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og skulle liksom såpe meg inn...🙄 endte opp med å nesten bli fingra med såpe, og nå svir underlivet...

prøvde fint å si neida, trenger ikke mer vask der nede -men det tok han som at jeg var beskjeden. Ville ikke gjøre han flau heller. 
faen assa, noen tips? Blir i hvert fall ikke noe på han i natt :fnise: 

og uten å tulle, når han skal slikke meg kan han begynne å suge/sutte! Kjønnsleppene mine blir dratt og jeg føler de har begynt å henge, nevnte det nå i dusjen om atte «uææ så lange (ytre) kjønnslepper jeg har fått, henger jo nesten den som var så stram. Du må slutte å suge så hardt når du går ned på meg haha din feil» med et smil, og da sa han «eller du som begynner å bli gammel» med et blunk.. jeg er 27 og blir 28.... 🙄 haha, men kan jeg ha rett? Noen ganger når han suger jævlig hardt kjenner jeg faktisk nesten kjønnsleppene forlenges 😂😂

til hans forsvar, så svarte han også med at jeg er så fin der nede uansett 🥰 men føler bare at jeg hadde en stram «mus» før, mens nå henger tuppene på kjønnsleppene noe de ikke gjorde for 3 år siden i alle fall...

Anonymkode: 7046e...b3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

On du ikke liker det han gjør, må du si slutt. Ikke sånn, jeg vil at du skal.. osv.

Anonymkode: 46514...69c

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Om min samboer gjør noe seksuelt jeg ikke liker sier jeg "stopp, det liker jeg ikke", det gjør ofte susen

Anonymkode: ecf42...c03

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde synlige kjønnsleppet som barn og dro veldig mye i de- tror faktisk det har resultert i at de ble lit mer strukket ut og lange. 

Når det gjelder såpe i underlivet kan det være ph-balansen er ødelagt og du må bruke vaginakapsler noen dager.

Anonymkode: b915a...9ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo si fra!

Dette er mannen din liksom, du skal pule han resten av livet, du skylder deg selv og han å være ærlig på hva du liker og ikke liker. Du kommer til å hate sex til slutt om du misliker måten han slikker deg på og aldri sier fra.

Ikke si fra med hinting og fnising, du kan si det på en fin måte, men vær tydelig. 

For min del så har jeg gjerne sagt au eller stopp når det har vært den spontane reaksjonen, eller "jeg liker når du *sett inn det helt motsatte av det han gjør*"

Anonymkode: 67fb2...54d

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg hadde synlige kjønnsleppet som barn og dro veldig mye i de- tror faktisk det har resultert i at de ble lit mer strukket ut og lange. 

Som gutt hadde jeg litt liten snopp selv, og har samme erfaring, jeg dro en del i den, og resultatet er faktisk at den er mer strukket ut og lang.

Anonymkode: f213e...ea3

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og skulle liksom såpe meg inn...🙄 endte opp med å nesten bli fingra med såpe, og nå svir underlivet...

prøvde fint å si neida, trenger ikke mer vask der nede -men det tok han som at jeg var beskjeden. Ville ikke gjøre han flau heller. 
faen assa, noen tips? Blir i hvert fall ikke noe på han i natt :fnise: 

og uten å tulle, når han skal slikke meg kan han begynne å suge/sutte! Kjønnsleppene mine blir dratt og jeg føler de har begynt å henge, nevnte det nå i dusjen om atte «uææ så lange (ytre) kjønnslepper jeg har fått, henger jo nesten den som var så stram. Du må slutte å suge så hardt når du går ned på meg haha din feil» med et smil, og da sa han «eller du som begynner å bli gammel» med et blunk.. jeg er 27 og blir 28.... 🙄 haha, men kan jeg ha rett? Noen ganger når han suger jævlig hardt kjenner jeg faktisk nesten kjønnsleppene forlenges 😂😂

til hans forsvar, så svarte han også med at jeg er så fin der nede uansett 🥰 men føler bare at jeg hadde en stram «mus» før, mens nå henger tuppene på kjønnsleppene noe de ikke gjorde for 3 år siden i alle fall...

Anonymkode: 7046e...b3a

Du får gi ham litt basic opplæring i anatomi. Si at det er som om noen skulle stukket såpete fingre oppi rompa på ham. Han får heller såpe inn puppene dine. Og ta glid eller nøytral olje på hvis han vil fingre deg i dusjen. 

Anonymkode: 8c0df...1e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som gutt hadde jeg litt liten snopp selv, og har samme erfaring, jeg dro en del i den, og resultatet er faktisk at den er mer strukket ut og lang.

Du kan vel ikke vite hvordan den ble om du ikke hadde dratt i den😂

Anonymkode: f6205...6c1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Si: Hei, du, den såpevasken i sta var digg (om den var det), men gjorde musa mi veldig sår. Husk at underliv ikke skal ha såpe, da blir det litt sopp, så plis ikke gjør det neste gang. Kanskje vi skal ta med litt glidemiddel neste gang.

Si: Au, det der er ikke noe godt, det river i seila! Gjør heller x eller y, det synes jeg er skikkelig digg. 

Ikke passiv aggressiv hinting, det er så fælt. 

Få øynene dine opp fra underlivet. Om kjønnsleppene dine har blitt 3 mm lenger, så hindrer ikke det polene i å smelte.  

Anonymkode: b137d...d17

• Liker 9
Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er lov for deg og si NEI. Ikke noe galt i det.

Skrevet

Han kan ikke lese tankene dine.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo si ifra hvordan du vil (eller ikke vil) ha ting! Altså 

Anonymkode: e602b...265

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har dratt i min i over 30 år, og kan ikke si at den har blitt nevneverdig lenger...  :lur:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ikke få kjønnsleppene til å henge 😂 De kan henge av mange grunner. Du blir eldre, vektopp- eller nedgang, hormonforandringer blant annet.

Du må sette grenser for egen kropp. Han skjønner ikke hintinga di, og det er aldri en god idè med hinting. Det oppstår raskt misforståelser, og kan også skape vonde og vanskelige følelser. Fortell ham hva du liker, vis ham det om mulig. Menn blir ikke magisk gode i senga om ingen jenter hadde vist dem hva de likte på en eller annen måte. 

Anonymkode: 69582...605

• Liker 5
Skrevet

Ikke meningen å være uhøflig her men jeg syntes innlegget ditt var litt festlig😅 Som de andre sier, hvis du ikke liker noe så sier du det. Vet ikke om du får lengre kjønnslepper av at de suges på men kan jo hende🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud da, du må jo klare å si "nei, slutt, fortsetter du med det der får jeg soppinfeksjon". Ikke vær litt unnvikende, det er ikke noe de fleste menn forstår :P Ikke gi hint, gi tydelig beskjed.

Anonymkode: ea5b2...fb7

• Liker 1
Skrevet

Her driver mannen og koser seg. Føler han er kongen på soverommet.

Han skulle visst hva hun egentlig tenkte. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

«uææ så lange (ytre) kjønnslepper jeg har fått, henger jo nesten den som var så stram. Du må slutte å suge så hardt når du går ned på meg haha din feil» med et smil, og da sa han «eller du som begynner å bli gammel» med et blunk.. jeg er 27 og blir 28.... 🙄 

Det dumme med slike "haha din feil" er nettopp det som skjedde her med svaret du fikk. Han går i forsvar og parerer på samme måte som deg. Hadde du tatt til deg kritikken hvis han hadde sagt det på den måten? At det var din feil at ballene hans har blitt hengete så du må slutte å dra i dem haha?

Jeg ser at du ikke vil gjøre ham flau. Men bruker du en saklig tone, ber ham gjøre mer av det du liker og forklarer hvorfor såpen ikke skal inn i underlivet, så forstår han mer av hvordan og hvorfor, og kan tilpasse seg. 

Anonymkode: 5a434...cd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, menn vet jo ikke om kvinnehelse. Ja, det er absolutt ikke greit, og det må du si ifra om. Da vet han neste gang.

Si det rett ut som det er, nei, det er absolutt ikke greit å vaske jenter inne med såpe. Blir han flaut eller ikke er mindre viktig her.

Anonymkode: 4ce4e...592

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du kan vel ikke vite hvordan den ble om du ikke hadde dratt i den😂

Anonymkode: f6205...6c1

Sarkasme er ikke lett, nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...