Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

en venninne av meg synes han er utrolig sexy.

Skrevet

Jeg er litt forelska i Alan Rickman jeg!! Trodde det bare var meg... men han har et par blikk/ansiktsutrykk som smelter.. :sjarmor:

Skrevet

....og stemmen!! Don't get me started on that!!

:)

Gjest Kærråll
Skrevet

Nei gi dere da! Mannen er 59 år gammel jo! Nesten 60, tenk på leverflekkene han har! La ham heller få nyte alderdommen sin i fred! :klappe:

Skrevet

Er ikke det han utro karen i løv actually? Jaudå :D Han er slem han kjøper hjerte til natalie!

Skrevet

Nei, æsj!

Men smaken er som baken, som kjent..

:)

Gjest seroxata
Skrevet

han er NICE :sjarmor:

har sugla på han lenge jeg :)

Skrevet
Ikke helt min type gitt..  :sjenert:

Sneip liker ikke Snape. :ler:

Skrevet (endret)

Syns ikke akkurat Rickman er sexy som Snape. I Love actually, derimot, er han til en viss grad sjarmerende, selv om han faller for hun der billige Natalie og svikter sin trofaste, stødige hustru spilt av Emma Thompson...

Det mest sexy ved ham er vel stemmen...

Ellers er han en utrolig allsidig og velmeritert skuespiller, med både film, teater og TV-produkjsoner på CV'n - alt fra klassisk drama til underholdning.

Endret av hera
Gjest Gwynette
Skrevet
Nei gi dere da! Mannen er 59 år gammel jo! Nesten 60, tenk på leverflekkene han har! La ham heller få nyte alderdommen sin i fred!  :klappe:

Helt enig! En mann som er såpass gammel ser nok ikke spesielt appetittelig ut uten klær, hørt om hengeballer? Leverflekker har han sikker også både her og der! :ler:

Men det var jo en del her som likte ham! Hva er tiltrekkende ved ham om jeg tør spørre?

Skrevet

Alan Rikman er en konge i skuespill og stemmebruk. Han får det til å høres ut som om vokalene hans bedriver avskyelige handlinger og langsomme, kalkulerte rovdrap i en mørk avgrunn.

Milo

Skrevet (endret)

Snape er ikke min type akkurat, nei.. Men var en del jenter i salen som våknet til da Lucius Malfoy tittet frem i film nr 2. Spesielt venninna mi. Hehe..

Gikk ikke lang tid etterpå før jeg ble dratt med på Peter Pan. Det ble tegnet mange hjerter på plakater av Kaptein Krok den dagen, ja.. :ler:

Lucius Malfoy

Kaptein Krok

Mer Kaptein Krok for de som vil se

Endret av hecuba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...