AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg er 5 mnd inn i sykemeldingen fra jobb, og må nå i behandling. Jeg er vel egentlig bare helt psykisk utmattet og sliten og apatisk fordi jeg ble mobbet på jobb i 1 år og 7 mnd. Hver dag. Måtte alltid passe på, være på vakt, følte daglig at noe vondt skulle skje meg. Skjelt ut på dagligbasis, fått høre stygge ting om meg, utestengt osv osv daglig. Og til slutt klarte jeg bare ikke mer. Endte opp med å bli helt ødelagt, knekt. Ble fyskisk voldelig, slo ting rundt meg for å få ut frustrasjon, gråt mye, hadde mye panikkanfall, mye selvmordstanker, så til slutt måtte jeg til lege for å sykemelde meg. Jeg kunne ha sluttet på jobben, men da hadde jeg ikke hatt noen form for økonomisk støtte, og jeg trenger ikke enda mer problem oppi det jeg sliter med fra før av. Så jeg valgte å sykemelde meg og samtidig ha økonomisk støtte. Jeg er fortsatt ikke «klar» for å søke meg nye jobber, da jeg ikke kjenner meg klar, og ønsker ikke noe tilbakefall. jeg må nå i terapi/behandling, men det eneste jeg kjenner jeg trenger nå er å få opparbeide meg nok selvtillit, energi, bli friskere psykisk og gjøre ting som gjør godt for helsa i mellomtiden. Jeg skal/må uansett i behandling, men tror dere jeg blir trodd på av de? At for meg så er det så ille at jeg akkurat nå ikke er klar for å hoppe ut i arbeidsmarkedet? At jeg trenger tid. det skal også sies at jeg har opplevd mye fysisk og psykisk vold daglig som barn, som også trigget alle følelser og fysiske følelser når jeg ble mobbet. Fikk mye flashback fra barndommen. Mye kjente, vonde følelser som kom opp da jeg ble mobbet og kjente på den samme frykten som liten. Anonymkode: 505e1...2f0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Ja, de tror deg men hadde jeg visst det jeg vet nå hadde det sittet langt inne å gå inn i det systemet der. Jeg ville gått for behandling parallellt med å skaffet deg jobb på egen hånd. Ville ikke rotet meg bort i jobbspesialister via Nav eller karriereveiledningsfirma ala Din Utvikling. Anonymkode: 7a554...05e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, de tror deg men hadde jeg visst det jeg vet nå hadde det sittet langt inne å gå inn i det systemet der. Jeg ville gått for behandling parallellt med å skaffet deg jobb på egen hånd. Ville ikke rotet meg bort i jobbspesialister via Nav eller karriereveiledningsfirma ala Din Utvikling. Anonymkode: 7a554...05e Hva mener du? Er det dumt å gå på nav? Anonymkode: 505e1...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå