AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Hei! Er det noen av dere over 30 år som har blitt gravide veldig tidlig i forholdet? Her er det snakk om drøyt to måneder siden vi traff hverandre første gang. Hvordan reagerte du? Og partner? Beholdt du barnet? Varte forholdet? Vi er veldig forelska begge to, begge har barn fra før, og begge ønsker ett til, men selvsagt var det ikke planen at dette skulle skje alerede nå. Jeg har ikke fortalt barnefar enda, er selv veldig stressa, og må fordøye det selv først. Anonymkode: 7be46...550
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Er det noen av dere over 30 år som har blitt gravide veldig tidlig i forholdet? Her er det snakk om drøyt to måneder siden vi traff hverandre første gang. Hvordan reagerte du? Og partner? Beholdt du barnet? Varte forholdet? Vi er veldig forelska begge to, begge har barn fra før, og begge ønsker ett til, men selvsagt var det ikke planen at dette skulle skje alerede nå. Jeg har ikke fortalt barnefar enda, er selv veldig stressa, og må fordøye det selv først. Anonymkode: 7be46...550 Jeg har blitt det. Valgte abort. Hvor mange barn har dere fra før? hvor gamle er barna? Anonymkode: 1ab50...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå