AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Noen som har opplevd at en av dere har fått orgasme, over flere dager, men så vil ikke den andre ha sex mer. Og den som ikke har fått orgasme sier at nå vil den og ha og fortsetter. Jeg kunne sagt nei og kunne gått derifra. Overgrep? Anonymkode: cd438...a23
Fioljenta Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Overgrep synes jeg er å ta litt hardt i. Men, for meg høres det ut som mangel på kommunikasjon og også litt egoistisk? Fra begge? Men, altså det er vanskelig å si ut fra noen få linjer. 💜
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Overgrep. Du fornærmer alle som har blitt utsatt for reele overgrep. 🙄 Anonymkode: 0051a...893
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Jeg lå på ryggen. Og han snudde meg opp i doggy. Jeg sa fortsatt ifra at jeg ikke hadde lyst. Men han snudde meg. Og drev. Jeg lå bare der. Anonymkode: cd438...a23
Gjest Lama_Drama Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Nei. Du kunne si nei og du kunne flyttet deg.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg lå på ryggen. Og han snudde meg opp i doggy. Jeg sa fortsatt ifra at jeg ikke hadde lyst. Men han snudde meg. Og drev. Jeg lå bare der. Anonymkode: cd438...a23 Du LÅ i doggy? Du bare lå der? Eh. Oookay. Anonymkode: 0051a...893
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Det ER jo overgrep når en sier nei og den andre bare fortsetter. Det er også drittsekkoppførsel å over flere dager bare ikke gidde mer når du har fått ditt. Den delen er ikke ulovlig da, men det er nesten så jeg kan forstå ham litt, han må jo ha blitt veldig frustrert. Anonymkode: 295c4...522 2
Trolltunge Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Uvanlig om det er kvinnen som kommer, og vil avslutte sex uten at mannen får orgasme, og like ufint det som andre veien, når andre kan få og vil ha orgasme, men partner er fornøyd og ferdig når han (eller altså hun) har fått sitt. Det er ræva dårlig gjort, og klarer man ikke å ha samleie videre får man i det minste sørge for at den andre får sin orgasme på andre måter. Det sagt, jeg synes heller ikke man skal fortsette med å knulle når den andre sier nei. Da får man heller be om hjelp på andre måter. Men egoisten her, som vil avslutte sex når egen orgasme er oppnådd, bør virkelig skjerpe seg. Slik egoisme har ingenting i et forhold å gjøre. 2
Hr. Aktiv Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 Trolltunge skrev (28 minutter siden): Uvanlig om det er kvinnen som kommer, og vil avslutte sex uten at mannen får orgasme, og like ufint det som andre veien, når andre kan få og vil ha orgasme, men partner er fornøyd og ferdig når han (eller altså hun) har fått sitt. Det er ræva dårlig gjort, og klarer man ikke å ha samleie videre får man i det minste sørge for at den andre får sin orgasme på andre måter. Det sagt, jeg synes heller ikke man skal fortsette med å knulle når den andre sier nei. Da får man heller be om hjelp på andre måter. Men egoisten her, som vil avslutte sex når egen orgasme er oppnådd, bør virkelig skjerpe seg. Slik egoisme har ingenting i et forhold å gjøre. Helt sant, men dette har store mørketall. Det er ikke bare menn som er den stygge ulven her.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 NEI, det er ikke overgrep. Djeeez! Du kunne gått derfra om du ville. At du bare ble liggende der som en potetsekk, gjør det for pokker ikke til et overgrep! Anonymkode: 2e984...145
Silva Pluvialis Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 (endret) Hadde du sex uten samtykke eller mot din vilje? Da er det overgrep. Endret 29. mars 2021 av Gjenferdet
Frekkulf Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Jeg tenker selv at det er et overgrep om kvinnen velger å ikke tilfredsstille mannen sin daglig.
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Frekkulf skrev (27 minutter siden): Jeg tenker selv at det er et overgrep om kvinnen velger å ikke tilfredsstille mannen sin daglig. Man er ikke et instrument for partners tilfredsstillelse.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som har opplevd at en av dere har fått orgasme, over flere dager, men så vil ikke den andre ha sex mer. Og den som ikke har fått orgasme sier at nå vil den og ha og fortsetter. Jeg kunne sagt nei og kunne gått derifra. Overgrep? Anonymkode: cd438...a23 Kommer ann på vinklingen ? Et nei er alltid et nei ifht sex ! Men du vinkler litt som om det er ORGASMEN som er avgjørende for begge parter ,,,,fått - ikke fått??? Hva er greia? Anonymkode: 47868...c6b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kommer ann på vinklingen ? Et nei er alltid et nei ifht sex ! Men du vinkler litt som om det er ORGASMEN som er avgjørende for begge parter ,,,,fått - ikke fått??? Hva er greia? Anonymkode: 47868...c6b To mennesker har sex. Den andre kommer hver gang, den andre rekker ikke å komme. Når den første har kommet, avslutter han/hun og legger seg til å sove. Den andre får høre at de kan ikke ha mer sex nå. Hvis han/hun ønsker at de skal fortsette, slik at han/hun også kommer, så sier den første at det er overgrep. På denne måten er det lett å få det som man vil, og legge seg etterpå. Dette forholdet burde virkelig bli slutt. Man skal ikke kalle alt for overgrep, bare for å få viljen sin. Da er det en selv som manipulerer. Det er en trend her inne, at man bruker overgrep som manipulasjonsteknikk. Mulig den personen har lest på KG? Alternativt er det kjæresten til en av disse, som nå vender speilet andre vei? Anonymkode: 33be1...927 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå