AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Er ganske lei meg akkurat nå. De sa at de gledet seg til jeg skulle flytte ut. Dette fikk meg til å føle meg enda mer verdiløs og som en byrde. Er det sånn foreldre skal være? Får aldri klemmer. Får aldri høre at de er glad i meg heller. Det er bare negativitet hele tiden. Er en jente på 17 år Anonymkode: 6546c...00b 1
Katten.2.0 Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Hadde dette vært det eneste negative, så hadde det ikke vært noe stress - mange gleder seg jo til å få mer alenetid/tid med partneren sin. Men, dette er ikke greit. Her er det mer bak, og en slik kommentar i et ellers kjølig hjem er ikke godt. Det er ikke slik foreldre skal være, men dessverre er det slik noen av dem er. *klem* 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ganske lei meg akkurat nå. De sa at de gledet seg til jeg skulle flytte ut. Dette fikk meg til å føle meg enda mer verdiløs og som en byrde. Er det sånn foreldre skal være? Får aldri klemmer. Får aldri høre at de er glad i meg heller. Det er bare negativitet hele tiden. Er en jente på 17 år Anonymkode: 6546c...00b Nei, det er ikke slik det skal være❤️ Har du planer om å flytte ut? Sender deg en god klem! Anonymkode: c15b8...196 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Høres bare trist ut hele situasjonen. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller gledet meg selv til å flytte ut og starte eget liv. Mange klemmer 💖 har du prøvd å prate med dem om hva du føler? Anonymkode: 0239f...88a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Hvorfor har dere et så dårlig forhold? Hva lager konflikter hjemme hos deg? Kan du gjøre noe med det, eller er det bare foreldrene dine sin feil? Anonymkode: 21b65...077 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Hva skjedde forut du fikk den beskjeden ? Anonymkode: 22c84...d31
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er ganske lei meg akkurat nå. De sa at de gledet seg til jeg skulle flytte ut. Dette fikk meg til å føle meg enda mer verdiløs og som en byrde. Er det sånn foreldre skal være? Får aldri klemmer. Får aldri høre at de er glad i meg heller. Det er bare negativitet hele tiden. Er en jente på 17 år Anonymkode: 6546c...00b Tror det er relativt vanlig å si i kampens hete med tenåringer. 😅 Men reagerer mer på det andre du skriver om hvordan du har det hjemme. ❤❤ Anonymkode: be8e2...33e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Dette er typisk foreldre som er litt korttenkte og ikke tenker på hvordan dette føles for barnet. mJeg er tenåringsmamma selv, og når barna snakker om sine drømmer får jeg litt hetta.. gruer meg til de flytter ut jeg. har sagt til de at de skal få bo hjemme så lenge de vil, og at det kommer til å bli ensomt den dagen de flytter. Men at de må følge drømmene sine Anonymkode: 26ab7...132
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Du er verdifull 🥰 Nå aner ikke vi om du aldri hjelper til med noe i hjemmet. Eller om du gjør masse for fellesskapet. Mine tenåringer mener noen ganger at de må gjøre «alt» om de må bidra med noen arbeidsoppgaver i hjemmet. Blir det masse negativt så glemmer man å si jeg er glad i deg ❤️ Prøv å si det til dem, eller send en mld med «jeg er glad i deg» så kan det hende dette negative snur. Jeg er helt sikker på at det ikke var vondt ment, selv om det dessverre var vondt å høre. Lykke til 🥰 Anonymkode: ae623...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå