AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Hei! På dagen før forventet mens kom det rosa blod på papiret når jeg var på do. Jeg regnte med at det var mensen som kom. Men nå to dager etterpå har det fremdeles ikke kommet mer blod. Har hatt sex kun 3 ganger denne syklusen, og det var rundt forventet tidspunkt for eggløsning (har ikke testet for eggløsning, så skal ikke si det helt sikkert at jeg hadde det da, da syklusen kan variere med noen dager fra måned til måned). Har noen andre opplevd dette før? Var du gravid? Jeg har ikke tatt test enda, men må kanskje gjøre det i morgen om tanta fremdeles ikke har dukket opp da... Anonymkode: e981c...3fa
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 For meg var det festeblødning. Ja var gravid. Vent noen dager til også tar du en test 😊 Anonymkode: 91067...621
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For meg var det festeblødning. Ja var gravid. Vent noen dager til også tar du en test 😊 Anonymkode: 91067...621 Jeg trodde en eventuell festebløding ville kommet litt tidligere, ikke når jeg forventet mensen? Fikk du også din blødning såpass seint? TS Anonymkode: e981c...3fa
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Akkurat slik var det når jeg var gravid med min første🥰 Jeg spottet lenge og tenkte ikke på å ta test før jeg var mange uker på vei. Da spottet jeg en del igjennom svangerskapet også. Frisk og fin i dag. Anonymkode: e2c59...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå