Gå til innhold

Noen spørsmål til dere som lever i åpent forhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør dere det rent praktisk sett? 
Hva slags avtale, «kontrakt» har dere dere imellom som par? 
Hva er lov? Hva er ikke lov? 
Hvor mye forteller dere hverandre? 
Opplever dere mye sjalusi? 
Har forholdet fått en opptur eller en nedtur? 
Noen som vil dele sine erfaringer ? 

Anonymkode: 35321...5a9

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært praktisert så mye siste årene, men vi har en felles enighet om at vi har lov til å ha sex med de vi vil så lenge man bruker beskyttelse.

Vi har ikke noen regler utover dette, forteller heller ikke så mye når vi har vært med andre. 

Er stort sett jeg som har hatt sex med en fast ff, men har ikke blitt så mye av siste årene, men skulle gjerne hatt sex oftere med ff da han er en veldig lidenskapelig elsker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange som lever i praksis i et åpent forhold, men partneren vet det bare ikke.

Andre lever i troen på guden Cuckold, der frelsen er en Bull. Før ofret man okser, nå ofrer en kona til oksen.

Så har vi dem som swinger, men som ofte blir sur hvis de ikke får være med.

Så har vi dem som bruker sex som maktmiddel i forholdet, mens de selv tar seg friheter.

Disse og andre er former for forhold som paradoksalt nok er åpne. Det de har felles er at den ene parten i forholdet nyter godet av åpenheten. Funny, but(t) true🤡

Anonymkode: 66c8e...448

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Andre lever i troen på guden Cuckold, der frelsen er en Bull. Før ofret man okser, nå ofrer en kona til oksen.

Spot on. Og så blir man utrooolig overrasket av at dama ikke vil, eller at hun heller vil være hos bull’en. Kortslutning. 

Anonymkode: d9c5e...7e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det de har felles er at den ene parten i forholdet nyter godet av åpenheten.

Ja, du har helt rett. Åpne forhold er alltid på den enes premisser. De som tror det er på begges, er gjerne denne ene, som bare ikke har innsett (enda) at partneren føyer og bøyer seg.

Et av de mer innsiktsfulle innlegg her inne. 

Skrevet

Jeg tror det er viktig med klare og felles regler som begge er enige om.

Alle har sine grenser og de bør respekteres.

AnonymBruker
Skrevet

Mange som lever i praksis i et åpent forhold, men partneren vet det bare ikke.

Så har vi dem som swinger, men som ofte blir sur hvis de ikke får være med.

Så har vi dem som bruker sex som maktmiddel i forholdet, mens de selv tar seg friheter.

Disse og andre er former for forhold som paradoksalt nok er åpne. Det de har felles er at den ene parten i forholdet nyter godet av åpenheten. Funny, but(t) true🤡

Anonymkode: 66c8e...448

Og den ene som nyter godet er nesten alltid dama. Ikke funny, but true 🧚‍♀️

Anonymkode: cb40a...212

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Og den ene som nyter godet er nesten alltid dama. Ikke funny, but true 🧚‍♀️

Anonymkode: cb40a...212

Helt feil.

Skrevet (endret)

Det er store forskjeller her. Noen har faste sexpartnere utenfor forholdet. Noen driver aktiv sexsjekking, noen av dem til og med mens de diskuterer mulige objekter med egen partner. Mens noen (de fleste) har bare lov til å ha sex med dem de måtte føle tiltrekning til, dersom det faller seg sånn. Det trenger ikke å skje ofte en gang, kanskje veldig sjelden, men skjer det er det helt uproblematisk. Så varierer det om de forteller om det eller ikke.

EDIT: Jeg kjenner noen som i noen år var en del av et nokså fritt miljø av bekjente. De var et par, som med ujevne mellomrom byttet med noen andre par. Dvs. at de sirkulerte en natt innimellom hos en av de andre. Jeg er usikker på hvor mange par de var, men de laget seg et miljø av likesinnede. Sikkert nokså sprøtt for flertallet, men for dem betydde det spenning og sexy variasjon uten at de risikerte ting (smitte) som de kunne risikere med fremmede.

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Exen min insisterte på åpent forhold. Da hadde vi vært samboere i rundt 4 år. 

Men han ble utrolig sjalu hvis jeg gikk på en date.

Og en gang TRODDE han at jeg hadde sex med en annen (vi var bare på kino), så da ringte han ei dame han kjente som var litt småforelsket i ham, men som han egentlig ikke likte, og hadde sex med henne "for han ville ikke at bare jeg skulle få pult". Han mente i etterkant at det var min feil at han "måtte ha sex med den ekle kua der". Selv om det som sagt var han som ønsket et åpent forhold. 

Fortsatte i omtrent den duren noen måneder til før det ble slutt. 

Anonymkode: 82d6f...586

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Exen min insisterte på åpent forhold. Da hadde vi vært samboere i rundt 4 år. 

Men han ble utrolig sjalu hvis jeg gikk på en date.

Og en gang TRODDE han at jeg hadde sex med en annen (vi var bare på kino), så da ringte han ei dame han kjente som var litt småforelsket i ham, men som han egentlig ikke likte, og hadde sex med henne "for han ville ikke at bare jeg skulle få pult". Han mente i etterkant at det var min feil at han "måtte ha sex med den ekle kua der". Selv om det som sagt var han som ønsket et åpent forhold. 

Fortsatte i omtrent den duren noen måneder til før det ble slutt. 

Denne leken er ikke "breddeidrett", nei.

Noen tror det er en god idé, men oppdager at de tok feil. De fleste bør la fantasien tilhøre fantasiverdenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...