Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se for deg en kjele full av møkk. Spyler du på den uten å berøre den med noe annet, blir den ikke ren. Det samme gjelder dritten som sitter i ræva, i hvert fall svært ofte. Vann alene, og da spesielt med så lavt trykk som er i et vanlig rørsystem i boliger, er ikke i nærheten av kraftig nok til å gjøre deg ren alene.

Anonymkode: 8d1fe...6ba

Du kan jo prøve høytrykkspyleren da :Knegg:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Se for deg en kjele full av møkk. Spyler du på den uten å berøre den med noe annet, blir den ikke ren. Det samme gjelder dritten som sitter i ræva, i hvert fall svært ofte. Vann alene, og da spesielt med så lavt trykk som er i et vanlig rørsystem i boliger, er ikke i nærheten av kraftig nok til å gjøre deg ren alene.

Hæ? Berører du ikke kroppen din når du dusjer? Ok...

Anonymkode: 94240...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Villfisker said:

Du kan jo prøve høytrykkspyleren da :Knegg:

Hehehe 😄 Tidligere jobbet jeg med 2000 bars høytrykksspyling. Det hadde nok gjort susen, men fjernet vesentlig mer enn bare dritt, gitt!

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hæ? Berører du ikke kroppen din når du dusjer? Ok...

Du gikk glipp av poenget.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Les artikkelen din forbanna analfabet!

Anonymkode: 3a504...5ab

Lambi produseres i Sverige, din forbanna analfabet.

Anonymkode: 8d29e...f35

• Liker 4
Gjest Villfisker
Skrevet

Hehehe 😄 Tidligere jobbet jeg med 2000 bars høytrykksspyling. Det hadde nok gjort susen, men fjernet vesentlig mer enn bare dritt, gitt!

Det tror jeg på. Sikkert ikke det lureste nei 😄

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger ikke papir når man har bidé i toalettet.

Man blir ikke ren av papir.

Anonymkode: 79dde...b2e

Har du bidè i toalettet?

Anonymkode: e4fdb...79d

AnonymBruker
Skrevet

Du gikk glipp av poenget.

Nei. Jeg snakket om dusj, men du begynte å bable om «en kjele full av møkk». På tide å ta en tur til Bademiljø? 🤣

• Liker 1
Skrevet

Jeg handler alltid når de har Lambi sekkevis på Obs eller Europris så jeg har et fint lite lager på boden, klarer meg et par måneder med det jeg har der. Elsker tørkerull 😄 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Jeg snakket om dusj, men du begynte å bable om «en kjele full av møkk». På tide å ta en tur til Bademiljø? 🤣

Du viser stadig at du gikk glipp av poenget. Men neida, har vært der mer enn de fleste tror jeg, det holder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du bidè i toalettet?

Anonymkode: e4fdb...79d

Tipper spyledass. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Godt det var en kjele full av møkk. I forbifarten leste jeg "en kjeller full av møkk", og da er det jaggu på tide å ta en tur til rørleggeren ja 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mrs Robinson skrev (1 minutt siden):

Godt det var en kjele full av møkk. I forbifarten leste jeg "en kjeller full av møkk", og da er det jaggu på tide å ta en tur til rørleggeren ja 😂

Hahah akkurat det jeg også leste🙈💩

Anonymkode: 26922...5d9

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

På grunn av blokkeringen av Suezkanalen.😨

https://www.businessinsider.com/toilet-paper-coffee-products-delayed-suez-canal-blockage-impact-2021-3?r=US&IR=T

One of the biggest producers of the pulp used to create toilet paper, Suzano SA, told Bloomberg that the Suez Canal jam would likely delay wood-pulp shipments and, as a result, the availability of toilet paper in stores.

Da vet jeg at jeg må hamstre dasspapir i morgen 🙆‍♀️

Hva med dere?

Anonymkode: 3a504...5ab

ja du får bruke vann og ikke papir værre er det ikke. bruker du serr bare papir etter du er ferdig på do? 

Anonymkode: b64c4...f43

AnonymBruker
Skrevet

Du får skaffe barn og melde de inn i lokale idrettslaget. Da kommer du aldri noen gang til å mangle hverken dopapir eller tørkeruller - du har nok til et liv eller to i boden!

Anonymkode: ebdb3...ff6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (13 timer siden):

Jeg handler alltid når de har Lambi sekkevis på Obs eller Europris så jeg har et fint lite lager på boden, klarer meg et par måneder med det jeg har der. Elsker tørkerull 😄 

Du må ikke kaste tørkerullpapir i toalettet, da det papiret ikke løses opp i vann og dermed tetter rørene.

Anonymkode: 5debc...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null stress.

Har vel dopapir for ca 8 måneder. 

Ikke på grunn av korona, eller noe. Kjøper noen sekker når det er sekkesalg. Sparer penger, slipper å ha det på handlelista annenhver uke, og slipper å risikere at det plutselig går tomt. 

Anonymkode: 2e02e...980

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må ikke kaste tørkerullpapir i toalettet, da det papiret ikke løses opp i vann og dermed tetter rørene.

Anonymkode: 5debc...70a

Å herregud, bruker ikke tørkerull i do da, men når jeg kjøper sekker med dopapir så blir det tilsvarende med tørkerull. Alle vet man ikke kaster tørkerull i do.

AnonymBruker
Skrevet

Søren TS. Nå kjøpte jeg to pakker istedenfor en etter å ha lest denne tråden. Og så er skipet løs. 😒

Anonymkode: fb9bc...419

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...