Gå til innhold

Synes du 59 kr for en baguett med ost, skinke, paprika og en kvast salat er dyrt eller billig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Type en sånn her 

E16A2B61-63A6-48C8-9CB8-ADE60C7DD603.jpeg

Anonymkode: b2370...9c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrt, men skjønner at prisen er slik på eit norsk marked. Det er enorme utgifter til drift og løn.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Jeg synes det er for dyrt, toppen 39 kroner. Her i byen kan jeg få en skikkelig baguett med reker til 59 så da betaler jeg ikke det samme for noe så billig som ost og skinke baguett. :P 

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som forventet. Gidder man ikke lage den selv så koster det litt å betale andre for å gjøre jobben.

Anonymkode: 1d686...690

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg vurderer om noe er dyrt, så ser jeg på om jeg kan få det samme produktet andre steder til en lavere pris.

En slik baguette finner jeg ikke til noe særlig under den prisen du nevner, så nei, det er ikke dyrt.

Det er dog mye penger å betale for en baguette man fint kan mekke selv til en vesentlig lavere sum, særlig om man skal ha det samme over flere dager eller til flere personer.

Anonymkode: 4bc40...f53

• Liker 4
Gjest Lama_Drama
Skrevet

59,- synes jeg er innenfor. 79,- er dyrt.

AnonymBruker
Skrevet

Dyrt i forhold til hvor mye det hadde kostet å lage den selv.
Veldig billig med tanke på at noen får betalt for den.
Langt billigere enn vanlig baguettpris- pleier å ligge på over 110,-.

Anonymkode: 39966...a47

• Liker 3
Skrevet

Billig er det ikke, men er den fersk og smaker godt er det overkommelig. Har den ligget i plast og blitt til gummi, er det dyrt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dyrt men samtidig helt normalt i Norge.

Anonymkode: 9dfea...90b

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er dyrt. Personlig bruker jeg ikke så mye penger på sånt. 

Gjest NoDiablo
Skrevet

Alt er jo tørt! Max 40,- Helst mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en pris jeg reagerer på, det er jo ikke noe jeg må kjøpe 😄  Matpakke blir mye rimeligere, men av og til gidder jeg bare ikke....  (Mange steder koster jo en baguette over 80 kroner også, det hadde jeg ikke kjøpt). 

Anonymkode: fabe6...10f

Gjest Villfisker
Skrevet

Det syns jeg er dyrt, men det er jo all mat i Norge uansett. Når det er sagt, hadde jeg aldri spist dette sølet uansett. Veldig lite næring, og jeg spiser ikke svinekjøtt.

Skrevet

Det er helt greit.

Vil heller spise en baguett enn pølse i brød.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

syntes det er dyrt. hadde heller lagd min egen baguett til en brøkdel av prisen. savner tiden når baguett kosta 30kr

Anonymkode: 73dc0...e92

AnonymBruker
Skrevet

Helt grei pris.

Anonymkode: aa946...548

Gjest Airman
Skrevet

Narvesen på jernbanestasjonen i Trondheim tar de 80, pluss satt opp prisen på olapakken til 70, den kostet 56 før, bare for å jevne ut kunstig høy pris, slik at uansett hva du velger å spise så må du ut med det samme. Sleipt. 🐑

AnonymBruker
Skrevet

Man betaler for et sted å sitte, man betaler for at noen lager den til deg, og det er dyrere enn når man lager den selv. Jeg tenker det nesten er billig, med mindre den er dårlig lagd. 

Å betale for andres tid er dyrt. 

Anonymkode: ca9e8...335

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...