Gå til innhold

Er det greit å fryse ut datter/stedatter for at hun er for stille og sjenert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er frustrerende, men jeg er ikke så stille og lite pratsom rundt andre mennesker, og det er jo fordi de alltid har vært så sinte på meg og fortalt meg at det er noe galt med meg/at jeg ødelegger livene deres og sånt fordi jeg er for stille. Har bare blitt mer og mer stille med årene (rundt dem), og nå er jeg 18. 

Anonymkode: a3e9e...ea5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig er jeg mer stille og innesluttet, og det er ikke nødvendigvis fordi jeg er usikker på meg selv, men når de får meg til å tro at det er noe alvorlig galt med meg fordi jeg er sånn, da blir jeg jo usikker...

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke naturlig 

Anonymkode: 5dc7e...6eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det er ikke naturlig 

Anonymkode: 5dc7e...6eb

?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du laget en tråd om dette tidligere?

Anonymkode: 11808...105

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om familieforholdet ditt? Skulle ønske jeg var flue på veggen der, for jeg tenker at situasjonene der ikke er helt som alle disse trådene dine.

Anonymkode: 70428...34f

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er ikke sånn normale foreldre gjør. Jeg tror jeg ville revurdert kontakten med dem i det store og hele.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff hører på dem snakke om meg nå, og at de skal gi broren min fri fra alle problemene rundt meg, og at han synes det er tungt at jeg er sånn her.... Hater dette, jeg er bare en byrde for alle andre... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor mange tråder skal du lage om familieforholdet ditt? Skulle ønske jeg var flue på veggen der, for jeg tenker at situasjonene der ikke er helt som alle disse trådene dine.

Anonymkode: 70428...34f

Skulle jeg også ønske at noen kunne være, for jeg aner ikke lenger hvem jeg skal stole på

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å inkludere noen som ikke vil la seg inkludere 

Anonymkode: 2fd87...72b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ååå jeg orker ikke mer, jeg bare ødelegger for alle rundt meg, ingen liker meg, jeg hater meg selv😩 Hvordan kan jeg ikke hate meg selv når jeg vet at til og med familien min ser på meg som en taper, en byrde osv?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vanskelig å inkludere noen som ikke vil la seg inkludere 

Anonymkode: 2fd87...72b

Sikkert sant det

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg bli annerledes da? Hvordan kan jeg bli mer utadvendt og pratsom og få mye venner etter vgs?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sånn med vennene mine eller andre i familien, for jeg vet at de ikke ser på meg som en byrde som pappa og stemoren min gjør

Skrevet

Høres ut som du trenger å snakke med en profesjonell. Det er ikke sunt å hate seg selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kun er sånn med pappa og stemor, og har andre du er glad i og som du er deg selv med, hvorfor ikke bare kutte dem ut? Din far er tydeligvis ikke særlig bra for deg, med mindre alle disse innleggene dine lyver. Håper uansett at du får den hjelpen du trenger ❤️

Anonymkode: 2e948...924

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du kun er sånn med pappa og stemor, og har andre du er glad i og som du er deg selv med, hvorfor ikke bare kutte dem ut? Din far er tydeligvis ikke særlig bra for deg, med mindre alle disse innleggene dine lyver. Håper uansett at du får den hjelpen du trenger ❤️

Anonymkode: 2e948...924

Men jeg vet ikke hvem jeg skal stole på😩 Når jeg hører at de snakker om meg på den måten bak ryggen min føler jeg jo at alle andre jeg kjenner også ser på meg som en byrde eller som en taper uten sosiale antenner, og bare er med meg for å være snill... Har virkelig null selvfølelse nå, orker ikke å tenke på hvordan broren min opplever dette og hvordan han ser på meg som person

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri følt meg så mye som en byrde som jeg gjør akkurat nå, vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tenkte å kose meg mens de drar på hytta uten meg, men nå vil jeg bare gråte. Ikke for å være dramatisk, men måten de snakket om meg på var akkurat likt som hvordan tanten og onkelen min snakker om sønnen sin som er narkoman... Skulle ønske de ikke måtte stresse over meg, jeg er bare et problem😩

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på min forrige stemor som sender meg meldinger om at hun heier på meg i livet og gir meg komplimenter, mens stemoren min nå sender meg meldinger om at jeg er en primadonna, og at hvis jeg endrer meg, så kan vi få videre som «venner»... Skulle ønske stemoren min kunne være mer som henne

AnonymBruker
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...