Gå til innhold

Lite fres?

Fremhevede innlegg

Gjest messengerboy
Skrevet

Nå er det sent fredagskveld og jeg er akkurat kommet meg hjem. Det var lite som skjedde ikveld, kjedelig :grine2: ¨Men jeg er jo fortsatt i partymode, og det er jo et problem her jeg sitter alene å vil "party on". Men sånn kan det være på landet :frustrert:

Kanskje jeg skulle hoppe i bilen å kjøre meg en tur for å finne litt "action"? Hva synes du om promillekjøring da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Spør du seriøst? Selvfølgelig skal du ikke kjøre med promille selv om du bor på landet.

Skrevet

Nei, det er ikke lurt å kjøre med promille nei. Skummelt det. Tenk om du dreper noen mennesker, og får dårlig samvittighet resten av livet fordi du kjørte i promille. Uff, så fælt..

Jeg er så redd for å kjøre på andre mennesker selv om jeg er edru jeg da. Tenk så grusomt å ha det på hjertet resten av livet. Hadde knekket helt sammen jeg da. :sjenert::tristbla:

Gjest messengerboy
Skrevet

Hehe, er jo bare ute etter å høre forskjellige synspunkt. Er jo selv en liten "gærning", men selv jeg har en grense når det gjelder promilekjøring :)

Skrevet
Hehe, er jo bare ute etter å høre forskjellige synspunkt. Er jo selv en liten "gærning", men selv jeg har en grense når det gjelder promilekjøring :)

Så bra messengerboy, at du selv setter en grense når det gjelder promillekjøring...

Skrevet

Når man kjører med promille så er man ikke bare fare for seg selv, men også en stor fare for alle andre...

Tror jeg... :sjenert:

Gjest messengerboy
Skrevet

ja, det har du nok helt rett i. Men du vet at her på landet så blir ting litt annerledes, uten at det er noen unnskyldning... tror det foregår mye slik kjøring, uten at jeg deltar på det da.... Selv jeg har jo blitt voksen :)

Skrevet

Veldig spent jeg å :klaske: Så ikke no til deg på landeveien jeg.. :ironi:

Gjest messengerboy
Skrevet

Jeg Gikk selvfølgelig, som en voksen og ansvarsfull person som jeg er :klappe:

Skrevet
Nå er det sent fredagskveld og jeg er akkurat kommet meg hjem. Det var lite som skjedde ikveld, kjedelig :grine2: ¨Men jeg er jo fortsatt i partymode, og det er jo et problem her jeg sitter alene å vil "party on". Men sånn kan det være på landet :frustrert:

Kanskje jeg skulle hoppe i bilen å kjøre meg en tur for å finne litt "action"? Hva synes du om promillekjøring da?

Ring Sunnås.....be om å få komme på besøk. Der får du se hva promillekjøring ar gjort med folk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...