Gå til innhold

Hvem syntes du det er morsomt å trolle?  

25 stemmer

1. 1. Hvem syntes du det er morsomt å trolle?

• Sinna-feminister
      13
    • Freppere
      4
    • Eldre hvite menn
      3
    • Flat-earthere
      0
    • Kristenfolket
      2
    • Andre (spesifiser gjerne)
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem syntes du det er morsomt å trolle av disse gruppene.

Anonymkode: 4e342...6aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg troller ikke selv, men legger merke til at det er en del temaer som fungerer bedre enn andre her på KG.

Alt av typen "dere bør ligge med incels og uattraktive menn" trigger ekstremt her inne. Det er som en kruttønne av en eller annen grunn.

Anonymkode: 5f604...5e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker å trolle feminister, de uføre, incels, kvinner med at de må ligge med incels, lgbt, de som handler på meny, de rike, de fattige, rasister, de som er imot profeten mohamed, venstre vridde, de på høyre siden. Jeg kan gjerne trolle alle folkegrupper diskriminerer ikke 😁

Anonymkode: 96756...e65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil Høyre-siden. Sånn incels alt-right folk fra kommentarfeltene.

De er så hårsåre, blir triggered av alt mulig, og inntar umiddelbart offerrollen.

Anonymkode: 8b5ed...e86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trollet tror at alle troller.

Anonymkode: 15a18...1d5

AnonymBruker
Skrevet

Ytre høyresiden, og særlig de av dem som krysser konspirasjonsteori-grensa, er det jeg liker best å bølle med.

Og de går på hver eneste gang, noe så til de grader også. Haha. 

Tullinger.

Anonymkode: 33996...569

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg troller ikke selv, men legger merke til at det er en del temaer som fungerer bedre enn andre her på KG.

Alt av typen "dere bør ligge med incels og uattraktive menn" trigger ekstremt her inne. Det er som en kruttønne av en eller annen grunn.

Alle reagerer jo på dette IRL, da. Min erfaring er at folk blir sure og sinte hvis man oppfører seg som en idiot og samtidig krever at man skal få være bra nok. Du hadde også blitt sur om noen satte seg ned ved siden av deg og begynte å grave etter mobilen din og samtidig forventer at du skal behandle personen som om det er din egen mor.

Anonymkode: 46543...41c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke et troll, men en humorist. :jolie:

Anonymkode: 919c9...df9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herlig å tøyse med Alt-Right gjengen. 

Anonymkode: df00c...ff3

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg har tid så svarer jeg i incels-tråder. 

Jeg vet jo at det er menn som kødder. Jeg vet også at de ikke får seg noe. Det er grunnen til at de sitter på KG. 
Fuck U. 

AnonymBruker
Skrevet

Snille menn er ikke drittsekker - en annen klassiker som fyrer opp KG 🤭 Denne er ganske spesiell, men det er tydeligvis veldig provoserende å mene at snille menn ikke er forferdelige

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De "nå må det faen meg bli slutt på" etterfulgt av homofobi, rasisme, kvinnehat og annet brunt snadder. Det inngår som regel i kategorien eldre menn/incels. Jeg syns det er så artig med sjargongen deres. "Kalle en spade en spade" typ, de snakker som om de selv er meningsbærende fordi de er overrepresentert i kommentarfelt på FB, og er så blind for at de representerer en marginal livets harde skole gruppe.

Anonymkode: f9671...6fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke kan rettskrivning. "Syntes" er fortid, "er" er nåtid. Spørsmålet gir ikke mening.

Anonymkode: 98543...cdc

AnonymBruker
Skrevet

Ingen.

Det tok slutt da jeg fant ut hvor seriøse folk er og hvor blottet for humor mange er og hvor party pooper mange er.

Altså ............ !! Ingen vellykket oppskrift på å leve et bra liv.

Anonymkode: 46543...41c

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende og hatefullt innhold, forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Ekstrem-feministene, som ikke ser selv hvilke hyklerske synspunkter de har

Anonymkode: 44268...f08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...