AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Del Skrevet 28. mars 2021 Og som tilbyr beroligende tablett? Tips? Evt i omerådet rundt Drammen. Anonymkode: 82522...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Del Skrevet 28. mars 2021 Jeg får vival av fastlegen, men om du vil kan jeg anbefale en tannlege i asker som har hjulpet meg så mye med tannlegeskrekk? Anonymkode: 81b0a...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 28. mars 2021 #3 Del Skrevet 28. mars 2021 (endret) Smil tannlegesenter i Oslo har spesialkompetanse på tannlegeangst. Verdt å sjekke ut om litt reisevei ikke blir et problem Endret 28. mars 2021 av hellokitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Del Skrevet 28. mars 2021 Hokksund tannlegesenter er veldig flinke og behagelige. Anonymkode: 9d920...605 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. mars 2021 #5 Del Skrevet 28. mars 2021 Tannlegene Nygaard i samme bygg som Evidensia Åssiden, samme parkeringsplass som Kiwi Landfalløya. De er veldig drevne på tannlegeskrekk og jeg har brukt dem siden 2011. Aldri følt meg utrygg hos dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg får vival av fastlegen, men om du vil kan jeg anbefale en tannlege i asker som har hjulpet meg så mye med tannlegeskrekk? Anonymkode: 81b0a...baa Veldig gjerne, ønsker tips Men får man ikke beroligende hos den tannlegen? Må jeg få resept av fastlege først? Anonymkode: 82522...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig gjerne, ønsker tips Men får man ikke beroligende hos den tannlegen? Må jeg få resept av fastlege først? Anonymkode: 82522...cec Han sa jeg kunne få narkose, det gjør de ikke på klinikken men kunne søke meg inn (jeg er redd narkose så sa nei) Jeg synes det var bedre å få beroligende jeg kunne ta hjemme. Jeg snakket med fastlegen og hun stilte noen spørsmål og så fikk jeg resept på vival som passet mine behov. Fastlegen kjenner til den generelle helsen din bedre enn tannlegen, så om du trenger noe tror jeg fastlegen er svaret Spurte ikke tannlegen om han hadde noe beroligende fordi jeg snakket bare med han på den første timen og var for stressa til å spørre 😄 Nå tar jeg bare beroligende når jeg skal borre osv fordi det har blitt så mye bedre, men jeg styrer selv når jeg tar vival og om det er halv dose, men jeg oppdaterer tannlegen på det om jeg har tatt eller ikke. Han er den mest forsiktige tannlegen jeg har gått til, og er kjempeflink med folk som er redd for tannlege timene, du kan jo sjekke ut nettsiden, send dem en melding og spør yndis.no tannlege Nilo Gosain. Anonymkode: 81b0a...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Del Skrevet 29. mars 2021 Bruker Smil Tannlegesenter på Nation i Oslo. Sindre er min. Får Midazolam når jeg kommer. Er HELT HYSTERISK hos tannlegen. Men hjelper utrolig mye med både Midazolam og en fantastisk dyktig og empatisk tannlege Anonymkode: a57f7...fdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Del Skrevet 29. mars 2021 Minya skrev (18 timer siden): Tannlegene Nygaard i samme bygg som Evidensia Åssiden, samme parkeringsplass som Kiwi Landfalløya. De er veldig drevne på tannlegeskrekk og jeg har brukt dem siden 2011. Aldri følt meg utrygg hos dem. Signerer dette. Trakk en visdomstann som knakk her i vinter. Har vanvittig tannlegeskrekk men kom meg gjennom uten beroligende fordi de var så rolige og flinke. Fantastisk opplevelse til tannlege å være. Anonymkode: fbac0...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Signerer dette. Jeg også. Anita kurerte min tannlegeskrekk på veldig kort tid. Og jeg var helt ødelagt av tannlegeskrekk, skikkelige angstanfall. Anonymkode: f879f...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas-123 Skrevet 8. september 2022 #11 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg er også kunde hos smil tannlegesenter ved løren. Har helt ekstremt tannlegeskrekk og angst! Jeg har fått supergod hjelp og oppfølging hele veien. Har fått behandling i narkose med helt fantastiske flotte og dyktige leger og tannleger. Absolutt å anbefale for dere som sliter med å få til tannbehaning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg er også narkose pasient. Kun det som fungerer på meg. Kjempeglad for at det tilbudet finnes. Anonymkode: 5e0d5...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg ser her at tannlegene Nygård blir anbefalt. Da må det i så fall dreie seg om henne. Han gjorde alt verre for meg, gjorde naermest narr av at jeg var så redd, og ville vente 3 uker på å gjøre en fylling der jeg hadde store smerter (og til en pris jeg aldri har opplevd maken til). I dag går jeg til Helgetveit på Bragernes torg. Hun jobber raskt, samtidig nennsomt, informerer om alt hun skal gjøre og kommer med prisoverslag - som stemmer. Det eneste er at beroligende nok sitter veldig langt inne å gi for henne. Jeg har snakket litt rundt det, uten å få gjennomslag, men det synes veldig lite på meg at jeg er redd. Problemet kommer etterpå, jeg spenner meg så voldsomt at jeg får kramper i etterkant. Men det ser tilsynelatende ut som det går bra når jeg sitter der i behandlingssituasjonen. Anonymkode: 8dd12...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå