Gå til innhold

Ble sex på meg etter at jeg forbedret meg

Anbefalte innlegg

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Hei alle sammen

Jeg har store deler av livet mitt vært en incel og tok endelig tak i mine problemer etter at corona ble en greie. Jeg har nå fått hjelp av psykologer og sånt til å ordne opp i emosjonelle problemer. Nå ser jeg ikke lenger ned på damer og er ikke frustrert. Jeg fikk til og med pult for 3 uker siden!

Var hjemme hos ei venninne og pratet om samfunnet og hvordan kvinner blir undertrykt. Så begynte jeg å gråte for det ble virkelig for mye for meg. Etter 15 minutter spurte hun om jeg ville pule for å få meg til å slutte å gråte. Så jeg hadde sex med henne men tårene stoppet virkelig ikke. Det var noe med at jeg selv hadde undertrykt kvinner og min fæle behandling av dem som virkelig gjorde at jeg hadde det tft emosjonelt.

Så gutta det er bare å endre sine måter og bli et bedre menneske. Hun har ikke svart meg på et par uker men jeg tror det er fordi hun har fått følelser for meg. Tårer er bra! Da er man liksom i kontakt med sine egne følelser og sånt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (9 minutter siden):

Hei alle sammen

Jeg har store deler av livet mitt vært en incel og tok endelig tak i mine problemer etter at corona ble en greie. Jeg har nå fått hjelp av psykologer og sånt til å ordne opp i emosjonelle problemer. Nå ser jeg ikke lenger ned på damer og er ikke frustrert. Jeg fikk til og med pult for 3 uker siden!

Var hjemme hos ei venninne og pratet om samfunnet og hvordan kvinner blir undertrykt. Så begynte jeg å gråte for det ble virkelig for mye for meg. Etter 15 minutter spurte hun om jeg ville pule for å få meg til å slutte å gråte. Så jeg hadde sex med henne men tårene stoppet virkelig ikke. Det var noe med at jeg selv hadde undertrykt kvinner og min fæle behandling av dem som virkelig gjorde at jeg hadde det tft emosjonelt.

Så gutta det er bare å endre sine måter og bli et bedre menneske. Hun har ikke svart meg på et par uker men jeg tror det er fordi hun har fått følelser for meg. Tårer er bra! Da er man liksom i kontakt med sine egne følelser og sånt. 

Tårer er alltid bankers:laugh:

• Liker 5
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
1 minutt siden, visp said:

Ja jeg føler virkelig at jeg har nådd et nytt nivå emosjonelt og seksuelt. Dere damer hadde så rett når dere sa menn må komme i kontakt med følelsene sine. Takk damer dere er best 🤩

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden):

Ja jeg føler virkelig at jeg har nådd et nytt nivå emosjonelt og seksuelt. Dere damer hadde så rett når dere sa menn må komme i kontakt med følelsene sine. Takk damer dere er best 🤩

Fra incel til dette?

Kanskje du er litt ustabil?

Ellers bra du fikk pult! Gratulerer!

Anonymkode: 9aeaa...3db

• Liker 10
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fra incel til dette?

Kanskje du er litt ustabil?

Ellers bra du fikk pult! Gratulerer!

Anonymkode: 9aeaa...3db

Takk! Jeg følte virkelig at jeg burde dele mine erfaringer med andre menn som kanskje er incels. Være et godt forbilde rett og slett! Og at det er en vei ut av mørket ❤️

Jeg er kanskje litt ustabil for dette med følelser er nytt for meg, men jeg jobber med meg selv hver dag. Har kjøpt chakrasteiner for å få ting litt i balanse også ❤️ 

Skrevet (endret)
visp skrev (7 minutter siden):

Virkelig ikke! 😬

Nå er jeg blitt ytterst skeptisk til alle nye profiler, men temaet er relevant og interessant. Det er nok mange som sliter med det motsatte kjønn som hadde hatt godt av en runde hos psykolog, eventuelt en annen form for mentor /terapi. Det er nok mange som er låst i spor i seg selv som ikke gjør dem godt. Kvinner også. 

Tårer hadde imidlertid ikke ført til sympatisk sex fra meg. Akkurat den biten får andre ta seg av. 😄

Endret av Trolltunge
  • Liker 8
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
Just now, Trolltunge said:

Virkelig ikke! 😬

Nå er jeg blitt ytterst skeptisk til alle nye profiler, men temaet er relevant og interessant. Det er nok mange som sliter med det motsatte kjønn som hadde hatt godt av en runde hos psykolog, eventuelt en annen form for mentor /terapi. Det er nok mange som er låst i spori seg selv som ikke gjør dem godt. Kvinner også. 

Tårer hadde imidlertid ikke ført til sympatisk sex fra meg. Akkurat den biten får andre ta seg av. 😄

Altså hvorfor denne skammen rundt tårer og sex? Barn kommer jo gråtende ut av en vagina, hvorfor er det da galt jeg går gråtende inn i en? ❤️ 

Skrevet
RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Altså hvorfor denne skammen rundt tårer og sex? Barn kommer jo gråtende ut av en vagina, hvorfor er det da galt jeg går gråtende inn i en? ❤️ 

Galt er det sikkert ikke, det hadde bare ikke gitt meg tenning. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hei og hå trolling...

Anonymkode: 698ec...fb5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, RehabilitertIncel said:

Fordi du ikke er et barn? Fordi gråtende barn ikke har noe med sex å gjøre? 

Anonymkode: 3bfb5...d7d

• Liker 7
Gjest Smeltemann
Skrevet

Aldri skreket meg til å få duppe kjeppen, men det funket høres det ut som.

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Fordi du ikke er et barn? Fordi gråtende barn ikke har noe med sex å gjøre? 

Anonymkode: 3bfb5...d7d

Hvorfor er du imot at menn viser følelser og gråter?

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med både pulings og å komme i kontakt med følelsene dine

Anonymkode: 69213...492

• Liker 1
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Gratulerer med både pulings og å komme i kontakt med følelsene dine

Anonymkode: 69213...492

Takk! jeg håper jeg kan nå gjennom til incels her inne og fortelle dem at det er en vei ut av dritten. Man må bare underkaste seg kvinner først og man må slutte å være giftig. Maskulinitet er virkelig et problem 💔

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (31 minutter siden):

Jeg liker det. Er ikke så usikker på min egen femininitet at det plager meg at menn gråter. 

Anonymkode: 99c94...864

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (25 minutter siden):

Takk! jeg håper jeg kan nå gjennom til incels her inne og fortelle dem at det er en vei ut av dritten. Man må bare underkaste seg kvinner først og man må slutte å være giftig. Maskulinitet er virkelig et problem 💔

👏🏻👏🏻👏🏻

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (1 time siden):

Hei alle sammen

Hahahhaa, du lurer kanskje resten av folka her, men ikke meg. 

Anonymkode: 74b0e...0be

• Liker 2
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hahahhaa, du lurer kanskje resten av folka her, men ikke meg. 

Anonymkode: 74b0e...0be

Hva er det du tenker på? ❤️ 

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker det. Er ikke så usikker på min egen femininitet at det plager meg at menn gråter. 

Oi så ikke denne, men takk for at du deler. Ja det burde være flere sterke kvinner som deg der ute ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, RehabilitertIncel said:

Jeg har store deler av livet mitt vært en incel

Bare incel? Ikke bitter incel? På KG er det alltid "bitter incel" og sjelden bare "incel" 🤔

Anonymkode: 5a9ce...f3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...