AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Hei! Jeg har et spørsmål til dere som er eller har vært gravide.. Hadde dere noen gang en eller flere små blødninger i løpet at første trimester? Syns det er så få som deler erfaringer rundt dette. Er klar over at erfaringer andre deler på nett ikke kan erstatte et evt legebesøk men det kan muligens lette bekymringene mine litt. Så spørsmålet er, er det noen her inne som opplevde små blødninger før uke 12 men som det likevel har gått bra med? Igjen så er jeg klar over at utfallet vil være individuelt for alle, men hvis det er flere som har vært gjennom det samme vil det muligens lette bekymringene mine litt. Anonymkode: 4bdf5...d5f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Jeg spottet flere ganger i uka frem til uke 18. Hadde noen dager med litt ekstra på papiret i forbindelse med toalettbesøk. Er i uke 30 nå. Anonymkode: 7fe80...4d7
Besant Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er i uke 20 nå og har jevnlig hatt brunlig utflod. Hadde også det i sommer, riktignok i større mengder. Endte med SA i uke 7-8. Ville bedt om legetime hvis jeg var deg. Kan godt være det ikke er noe gale, men det er godt å få bekreftet!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Hadde blødning som en bitteliten mens fra uke 6 til 12 ca. Fikk ta blodprøve (Hcg) hos fastlege for å sikre tilfredsstillende stigning til tross for blødning. Har i ettertid hørt at det er ganske vanlig med spotting/blødning tidlig i svangerskapet. Anonymkode: b4efc...c21
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Blødde noen ganger fram til uke 10-11. fikk helt hetta hver gang. Men det gikk bra. Anonymkode: cbf26...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå