Gå til innhold

Bodylotion/body mist som lukter friskt, gjerne sitrus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere om en lotion som lukter friskt? Er glad i sitruslukt, så det kunne vært bra. Eventuelt en body mist? 

Bruker ikke parfyme, da jeg synes det blir litt mye. Men lotion eller mist virker som en god løsning :) 

Anonymkode: 8e7dc...338

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye kolleksjonen fra Rituals!!! «Mehr» 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Biotherm Lait Corporel lukter sitrus.

Anonymkode: 57a65...94e

• Liker 5
Skrevet

Pink Grapefruit-serien fra Body Shop

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (13 timer siden):

Den er god, men jeg synes ikke den er så frisk akkurat, selv om den lukter appelsin er den ganske tung og søt. 

Body Shop har en ganske ny sitron-serie, bodylotionen der lukter godt, og ganske naturlig, av sitron. :) 

Anonymkode: b98d3...7c8

Skrevet

Biotherm 😊

• Liker 1
Skrevet

Riviera Postcard fra Other Stories

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Den er god, men jeg synes ikke den er så frisk akkurat, selv om den lukter appelsin er den ganske tung og søt. 

Body Shop har en ganske ny sitron-serie, bodylotionen der lukter godt, og ganske naturlig, av sitron. :) 

Anonymkode: b98d3...7c8

Synes romduften og bodymisten luktet veldig friskt 😌

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (19 timer siden):

Akkurat bestilt meg denne Mehr, får håpe den lukter godt og er god👌🏻🤞🏽 Brukte denne før, men de har ikke den lenger. 😢

34D6F507-3327-4E3F-9F9C-4201BB094690.jpeg

Anonymkode: bcca1...b5b

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat bestilt meg denne Mehr, får håpe den lukter godt og er god👌🏻🤞🏽 Brukte denne før, men de har ikke den lenger. 😢

34D6F507-3327-4E3F-9F9C-4201BB094690.jpeg

De har jo den enda, men uten shimmer. 😊 Shimmer kjøper man ved siden av i en egen flaske! #AvhengigAvRituals

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (22 timer siden):

Den het happy buddha før :) Samme lukta om du kjenner den.

Anonymkode: 21445...4ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Emma S si sugar lime body wash og body lotion fra vita? :) Super god, har den i grapefruit åså

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Den het happy buddha før :) Samme lukta om du kjenner den.

Nope! Friskere enn Buddah. Den som var Buddah før hadde en mørkere duft som lett kunne lukte som «stall».. 😊

Lik duft, men ikke helt. 

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (1 minutt siden):

Nope! Friskere enn Buddah. Den som var Buddah før hadde en mørkere duft som lett kunne lukte som «stall».. 😊

Lik duft, men ikke helt. 

Åååå! 😮 Det er jo lovende, likte ikke buddah og ble litt skuffa når det sto at mehr erstattet den. Appelsin er en lukt jeg normalt sett liker 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (1 time siden):

Lik duft, men ikke helt. 

Åhhh BRA!😍 Ble litt svett her i et sekund😰For jeg likte ikke Buddha, den lukten er æsj.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Åååå! 😮 Det er jo lovende, likte ikke buddah og ble litt skuffa når det sto at mehr erstattet den. Appelsin er en lukt jeg normalt sett liker 😄 

Likte heller ikke Buddah.. Ble for mye duft av den. Kjempe glad for at den ble erstattet! 😅

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (2 minutter siden):

Stemmer! 

Aha..Tusen takk 🌸 Shimmer er ikke så viktig, for syns ikke det syntes i det hele tatt men den lukten elsker jeg. Det sitter i mange timer og neste dag før jeg dusjer igjen👍

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Aha..Tusen takk 🌸 Shimmer er ikke så viktig, for syns ikke det syntes i det hele tatt men den lukten elsker jeg. Det sitter i mange timer og neste dag før jeg dusjer igjen👍

Karma er bare helt fantastisk! 😍 Bruker den på sommeren! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...