AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 På skatteoppgjøret mitt for 2019, var ikke skatt betalt til utlandet trukket fra. Jeg hadde lagt dem inn på skattemeldingen, men glemte å hake av på noe. Uansett. Sendte inn ny skattemelding 3. November, 2020. Og fikk da tilbakemelding på at alt skal være i orden nå. Noen som vet hvor lang behandlingstid det er på sånne saker? Det er snakk om ganske mye penger, som jeg kunne trenge til å betale inn forskuddstrekk 2020. (Er regnet som utvandret, men betaler fremdeles skatt til Norge i tillegg til mitt nye hjemland). Anonymkode: fb7ee...c5d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Når du mister folketrygd i Norge er det mye som blir dyrt. Her betaler jeg ca 1000 i mnd per pers for helseforsikring. Den skatten jeg fremdeles betaler til Norge er litt vanskelig å forstå. Men liker å ha alt i orden. Anonymkode: fb7ee...c5d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Ingen som vet? Tar eviglenge å få svar fra skatteetaten. Anonymkode: fb7ee...c5d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen som vet? Tar eviglenge å få svar fra skatteetaten. Anonymkode: fb7ee...c5d Slikt som alt annet av offentlig forvaltning i Norge. Anonymkode: e20c3...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå