AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg har klart å få en stor flekk på min høyt elskende Guessveske pga søl med antibac😥 Er det noen som har vært ute for det samme og vet om flekken kan fjernes? Og evt hvordan? 😔 Anonymkode: 8eced...9ab
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Sender tråden opp igjen. Anonymkode: 8eced...9ab
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Hva slags materiale og farge? Anonymkode: f36ec...e10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags materiale og farge? Anonymkode: f36ec...e10 Svart og glatt skinn. Anonymkode: 8eced...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Svart og glatt skinn. Anonymkode: 8eced...9ab Hvis det er ekste skinn hadde jeg forsøkt skinnrens. Skinn har jo evnen til reparere seg selv, så ved å "bløtgjøre" skinnet med skinnrens og tørke over tror jeg mye kan gjøres. For regner med at det er skjolder du sittet igjen med. Er det fake skinn, som Guess sin vesker dessverre ofte er, tror jeg løpet er skjørt. Da hadde jeg bare testet våt klut gjentatte ganger. Anonymkode: f36ec...e10
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis det er ekste skinn hadde jeg forsøkt skinnrens. Skinn har jo evnen til reparere seg selv, så ved å "bløtgjøre" skinnet med skinnrens og tørke over tror jeg mye kan gjøres. For regner med at det er skjolder du sittet igjen med. Er det fake skinn, som Guess sin vesker dessverre ofte er, tror jeg løpet er skjørt. Da hadde jeg bare testet våt klut gjentatte ganger. Anonymkode: f36ec...e10 Så ikke meldingen din før nå. Jeg brukte rett og slett svart skokrem jeg, og vesken er god som gull😃 Når du sier at Guess-veskene ofte er laget av fake skinn, så ble jeg litt usikker på hva min er laget av. Gikk bare ut fra at det var ekte skinn.. Anonymkode: 8eced...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå