TorTott Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Hei Jeg er en gutt i 20 årene som liker å gå med nylonstrømpebukser og nylonstrømper. Det å ha på meg nylonstrømper har jeg likt siden jeg var liten, det er en del av mitt liv, og jeg har på meg nylonstrømper nesten alltid. Er det noen damer der ute som liker menn som bruker nylonstrømper? Hvis ikke kan du si meg hvorfor? 1
Gjest Embla s Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Har faktisk aldri sett en mann i nylonstrømpebukser, men inbiller meg at det ville vært et komisk syn. Tror nok jeg har en fordom mot menn i nylon
Gjest transe ikke pålogget Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 Bruker alle dameting jeg. Skal ut som jente nå.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 Er det noen damer der ute som liker menn som bruker nylonstrømper? Hvis ikke kan du si meg hvorfor? ← Liker og liker.. Det hadde vært helt greit for min del. Så lenge leggene er glattbarbert.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Ble du aldri tatt på fersken for å ha raknet nylonstrømpene du hadde tjuvlånt? Jeg synse menn med stay-ups i senga kan være opphissende...
Gjest Milah Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Nå har jeg aldri sett en mann i nylonstrømpebukse, men jeg kan si med rimelig stor sikkerhet at dette ikke er noe som vil tenne meg. Men jeg vil nok finne det uhyre morsomt tror jeg.. Det finnes helt sikkert damer som tenner på det!
Trampe Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 Jeg tror jeg ville hatt trøbbbel med å holder meg alvorlig hvis mannen plutselig stjal nylonstrømpene eller -buksene mine. Klarer ikke helt å se det seksuelle i det. Men det er meg da Men det er fint at du har funnet noe du liker da.
Gjest seroxata Skrevet 30. august 2005 #8 Skrevet 30. august 2005 jeg har sett en mann i nylonaktige nettingstrømpebukser.. det var egentlig bare morsomt.. men nylonstrømpebukser? det har jeg til gode å se
TorTott Skrevet 2. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2005 Hei Har problemer med å gå ut å kjøpe strømpebukser, får en god del sure blikk og lite hyggelige komentarer. Lurer på om det er noen jenter der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg med mitt problem, om noen kunne tenke seg å bli med meg å kjøpe strømpebukser, eller om dere jobber i en butikk som jeg kunne kjøpe dem i. Eventuelt om dere vet om noen butikker som har godt utvalg og som er greit og hyggelig og shope i. Takk også for alle svar!
Gjest Spiff Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Hei Har problemer med å gå ut å kjøpe strømpebukser, får en god del sure blikk og lite hyggelige komentarer. Lurer på om det er noen jenter der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg med mitt problem, om noen kunne tenke seg å bli med meg å kjøpe strømpebukser, eller om dere jobber i en butikk som jeg kunne kjøpe dem i. Eventuelt om dere vet om noen butikker som har godt utvalg og som er greit og hyggelig og shope i. Takk også for alle svar! ← Tøv! Gå på Rema, kjøp melk, saft, bind, strømpebukser, øl og hårspray(First Price). To(2) av tingene kan du bruke selv uten at hverken de i kassa hjemme eller butikken kikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå