Gå til innhold

Høres dette eller er dette tiltrekkende utseende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lav, 5-7 kg for mye, ikke fit/stram, lange kjønnslepper, vid og hermorider, ikke fornøyd med seg selv. 

Anonymkode: 21c35...528

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lav, 5-7 kg for mye, ikke fit/stram, lange kjønnslepper, vid og hermorider, ikke fornøyd med seg selv. 

høres ut som drømme dama 😍 kan du fortelle mer om hemoridene dine? 🤤

Anonymkode: 392df...b2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

høres ut som drømme dama 😍 kan du fortelle mer om hemoridene dine? 🤤

Anonymkode: 392df...b2c

Skhønner ironien. Det er det jeg mener. Ingen kommer til å velge meg til sex en gang og ihvertfall ikke kjæreste. 

Skrevet

Har menn sagt at du er vid? Du kan jo alltids trene musklene dine. 

Går vel an å bli kvitt hemoroidene dine? Om ikke tviler jeg på at det er en dealbreaker for de fleste menn uansett. 

Jeg har også lange kjønnslepper, og har kun blitt møtt med menn som enten elsker de eller er likegyldige. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt fint og normalt ut.

Anonymkode: 8ea07...6d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

5-7kg er jo ikke akkurat så mye. Er nok mange som har mere overvekt å bekymre seg over. 

Selv velger jeg å si at jeg ikke er for tung i forhold til idealvekta, bare litt for lav. Bygd for fart og spenning, med aerodynamisk kropp. Og ikke minst barnevennlig, myk og god uten skarpe kanter. 

Anonymkode: dae89...ea2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hemoroider har hver tredje person i Norge. Kropp er kropp - love yourself! Høres helt normalt ut. Og det at vaginaen din er vid er bare tull. En vagina blir aldri videre og utvider seg kun sånn at det som skal trenge inn får plass - for å så trekke seg sammen igjen. 

Anonymkode: 118ee...059

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er liten og slank. Men har løs hud på magen, pupper uten fyll, merkelig, litt deformert underliv, og hemoroider. Er sikkert veldig vid også. Tre barn setter sine spor😁 Er likevel null problem å få sex, selv med de kjekkeste menn. Har du prøvd? Eller bare går du ut fra at de ikke vil ha deg pga kroppen din?

Anonymkode: c830b...2a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Setter pris på positive tilbakemeldinger. 

Selvtilliten som snakker her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

• Lav er et pluss
  • 5-7 kg, da er du deilig
  • Ikke fit/stram, du er fremdeles deilig
  • Lange kjønnslepper, det er bare smaskings
  • Vid skremmer ikke meg
  • Hemorider, det har jeg også hatt (fjernet den med ei potetskive)
  • Ikke fornøyd med meg selv, det er litt synd faktisk, i sin helhet er du så normal som det går ann å bli. Skulle ønske det var en mann som ser deg for den du er.

Jeg er brennsikker på at du har mye positivt som du unnlater å skrive om? så lettlurt er jeg ikke😅

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor mange kjønnslepper om du strekker dem ut?

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hemoroider har hver tredje person i Norge. Kropp er kropp - love yourself! Høres helt normalt ut. Og det at vaginaen din er vid er bare tull. En vagina blir aldri videre og utvider seg kun sånn at det som skal trenge inn får plass - for å så trekke seg sammen igjen. 

Anonymkode: 118ee...059

En kan fjerne hemmorider,trenger ikke å gå med en klase i 2ern. Det er et leke hull det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...