Gå til innhold

Han blir tydelig irritert da han må bidra med vårt barn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som regel ender det i at jeg gjør alt alene, fordi han blir irritert hver gang han blir spurt. I dag var den gangen jeg virkelig fikk nok og sa at da tar jeg med barnet bort noen timer, så får pappa være alene. 

Da ble pappa'n så sur og nektet meg å reise, det var tross alt hans barn også. Jeg svarer at det føles ikke sånn når det blir slike reaksjoner så fort han må bidra! 

Hva kan jeg gjøre?? 

Anonymkode: 0c1e9...bd7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er barnet? Du har all rett til å sette krav. Høres skummelt ut at han nekter deg å dra.

Anonymkode: 9cd6d...28e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er barnet? Du har all rett til å sette krav. Høres skummelt ut at han nekter deg å dra.

Barnet er under 1 år. Han tviholdt på barnet og nektet meg å reise. 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barnet er under 1 år. Han tviholdt på barnet og nektet meg å reise. 

Han elsker vel barnet sitt og deg ❤❤

Skrevet
Just now, Smeltemann said:

Og det viser han ved å ikke bidra i oppfostringen av barnet, samt fysisk tviholde på barnet når mor ønsker å ta det med bort? Litt av en kjærlighet du.

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Så derfor bidrar han aldri med noe og kaster ting i gulvet om han må ?

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet

Kaster han ting i gulvet?

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (5 minutter siden):

Kaster han ting i gulvet?

Hvordan viser du kjærlighet?

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan viser du kjærlighet?

Klapp på skuldra.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke bra ut. Har du noen du kan dra til? Ta vare på deg selv og barnet

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så derfor bidrar han aldri med noe og kaster ting i gulvet om han må ?

Hvorfor fikk du barn med denne mannen? Og hvorfor går du ikke fra han om du har det så fælt? 

Anonymkode: b6489...521

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå spør han om jeg har roet meg ned snart. Også svarer jeg litt hardt tilbake så sier han at han bare går fordi han ikke gidder å lage noe nye greier. Altså, er han blind i egne handlinger?

Skrevet

Hva er det han bidrar med, og hva er den han ikke bidrar med? Jeg skjønner at noen menn kan bli ganske tafatte dersom de bare får lov til å hjelpe til når mor spør om det, nesten aldri ellers. Sier ikke at det er deres tilfelle, men det er en fordel å høre med mannen hvorfor han ikke bidrar. Menn har også litt vanskeligheter for å klare å snakke om ting, så om du vil prøve å ta vare på forholdet, så burde du prøve å være litt tålmodig før han klarer å åpne seg, eller selv sette ord på det han kanskje føler. 

Men liker ikke det at han nekter å la dere dra ut en liten tur. Tror det helt klart er det beste at dere kommer dere bort slik at han får tenkt litt over dette her. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymkode: 2e67c...254

• Liker 5
Skrevet

Run for the hills! Denne mannen må du komme deg vekk fra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Spell skrev (9 minutter siden):

Hva er det han bidrar med, og hva er den han ikke bidrar med? Jeg skjønner at noen menn kan bli ganske tafatte dersom de bare får lov til å hjelpe til når mor spør om det, nesten aldri ellers. Sier ikke at det er deres tilfelle, men det er en fordel å høre med mannen hvorfor han ikke bidrar. Menn har også litt vanskeligheter for å klare å snakke om ting, så om du vil prøve å ta vare på forholdet, så burde du prøve å være litt tålmodig før han klarer å åpne seg, eller selv sette ord på det han kanskje føler. 

Men liker ikke det at han nekter å la dere dra ut en liten tur. Tror det helt klart er det beste at dere kommer dere bort slik at han får tenkt litt over dette her. 

Han bidrar ikke med noe, spør jeg om hjelp så blir han sint. Jeg lar han slippe til, jeg lar han finne ut av ting selv. Jeg får bare ikke hjelp av han  

AnonymBruker
Skrevet

Du har to unger en liten og en stor. Den store burde fått seg en prat med de voksne i barnevernet eller på familievernkontoret slik at han skjønner alvoret. Hvis den voksne ungen ikke skjerper seg umiddelbart ville jeg tatt med den lille ungen og reist.

Anonymkode: 42ecd...7ba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du har to unger en liten og en stor. Den store burde fått seg en prat med de voksne i barnevernet eller på familievernkontoret slik at han skjønner alvoret. Hvis den voksne ungen ikke skjerper seg umiddelbart ville jeg tatt med den lille ungen og reist.

Anonymkode: 42ecd...7ba

Jeg vil ikke reise før barnet sover gjennom natten. Med tanke på samvær så vet jeg at han ikke takler å bli vekket om natten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han bidrar ikke med noe, spør jeg om hjelp så blir han sint. Jeg lar han slippe til, jeg lar han finne ut av ting selv. Jeg får bare ikke hjelp av han  

Da vet jeg ikke hva mer du kan gjøre :(  Du burde prøve å komme deg vekk og søke råd hos FVK og det som er. Det at han sperrer dere inne er ikke bra!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk beskjed om at jeg må tåle hans dårlig humør. Også spør jeg hvorfor han ikke deler likt i helger, hvorfor han ikke gadd å bidra med den tingen nå. Svaret hans var at han hadde bare ikke lyst akkurat da. 

Så jeg spør han "Hva om jeg gjør ting, kun ut fra når jeg har lyst?" Han svarer ikke på dette. "Jeg må gjøre ting ut fra når barnet trenger det, ikke fra når jeg orker eller gidder." 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...