AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Sitter her og fomler litt med handlelisten for påsken.. Tror jeg har fått med meg det meste både av langdryge påske lunsjer og middager, alkohol samt både salt og søtt😊 Men ble litt nysgjerrig på hvordan deres handleliste ser ut til påske høytiden🐣 Anonymkode: 61ff1...9fb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Litt grovt blir det et par middager med kylling, både kyllingfilet og grillet kylling med tilbehør som sopp, pommes frites, bearne saus, tomat, ris etc, da vi ikke er så begeistret for lam. Ellers litt ekstra godt pålegg, speke/pølsemat, oster, frukt og grønt som vanlig, men med hel melon. En fl rødvin ev rosevin. Ellers fyllte store påskeegg til barna, med både godteri og "gaver" og i år får mannen også et 😇 Og masse påskeliljer rundt omkring, både inne og ute Anonymkode: d3ef4...b82
PM75 Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Det blir altfor mye, som vanlig 😂 Jeg handler praktiske middager som kan lages på en hytte uten strøm, mye grilling ute, gode frokoster med pannekaker og slikt & altfor mye godis 🙈
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Jeg har handlet i god tid og fyllt i fryser. Blir en dag med familieselskap ( 2 gjester!) med pizza, gryterett og mye godt. Resten av påska spiser vi vanlig mat og lever på restene som blir etter selskapet. Orker ikke styre så. I tillegg blir det jo påskeegg og masse godt, fjelltur med pølse på termos og kvikk lunsj og kakao Påska er fort gjort, det viktigeste er å nyte noen fridager uten smittepes! Anonymkode: 21709...cbf
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Vanlig mat alle dager med unntak av lørdag (påskeaften). Da skal vi ha deilig frokost med brød, egg, avokado, ost og kanskje litt sjokoladepålegg 🤫 Lunsj blir pinnebrød, kvikklunsj og kaffe, mens middag blir det hjemmelaget pizza. Egg til barna og en liten (ok mellomstor) godtepose til meg 😁 Anonymkode: d3ce8...971
Tvist Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vanlig mat alle dager med unntak av lørdag (påskeaften). Da skal vi ha deilig frokost med brød, egg, avokado, ost og kanskje litt sjokoladepålegg 🤫 Lunsj blir pinnebrød, kvikklunsj og kaffe, mens middag blir det hjemmelaget pizza. Egg til barna og en liten (ok mellomstor) godtepose til meg 😁 Anonymkode: d3ce8...971 Snop til deg og.... egg til barna? Neida, skjønte at det var snakk om påskeegg. Vi skal grille en dag, og sykle en dag (må ha enkel middag da. Så spiser ikke jeg kjøtt, og mannen liker ikke sau, og jeg synes generelt det er spesielt kjipt å ta livet av unge dyr. Så ingen klassisk påskemat her, men laks og eggerøre, med stekte grønnsaker til blir det nok. Blir steamed buns en dag, det er en del jobb.
Ariana807 Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har en del mat, men har fylt på med litt div av alt for å kunne lage mat. Har ikke direkte en plan for hva jeg skal lage, men har nå mange valg 😄 Kyllingfilet, creme fresh, kremfløte små x2, lettrømme, rødløk, toro ny kremet kyllingform, sukkererter, kattemat våtfor, pålegg, ketchup, sprø løk, melk, brød, steke smør, litago uten sukker, egg, poteter, sitron, lime, smårett bacon, smårett skinke, bacon, gjær fersk, champignon, Nescafe Starbuks Kapslet Caramel Macchiato.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 I kveld skal jeg handle så jeg slipper unna så mye folk på butikken. Skal ha en stor ost, knekkebrød, grillpølser og brod til pølsene, ketchup, ferdiglagd pizzadeig, løk, 2 kjøttdeiger, 2 pizzafyll, fjordland middag, vet ikke hvilke ennå, kattemat, gele og vaniljesaus, cola uten sukker 8 stk, potetgull, 3 pak kvikklunsj, 1 stor pose med godteri, marshmallows, snus. ja blir vel det jeg handler i kveld. Men har en butikk som er åpen alle dager unntatt 1 påskedag, så kan handle der og hvis jeg må ha noe i påsken. Anonymkode: 0cbdd...e4d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I kveld skal jeg handle så jeg slipper unna så mye folk på butikken. Skal ha en stor ost, knekkebrød, grillpølser og brod til pølsene, ketchup, ferdiglagd pizzadeig, løk, 2 kjøttdeiger, 2 pizzafyll, fjordland middag, vet ikke hvilke ennå, kattemat, gele og vaniljesaus, cola uten sukker 8 stk, potetgull, 3 pak kvikklunsj, 1 stor pose med godteri, marshmallows, snus. ja blir vel det jeg handler i kveld. Men har en butikk som er åpen alle dager unntatt 1 påskedag, så kan handle der og hvis jeg må ha noe i påsken. Anonymkode: 0cbdd...e4d pluss tulipaner må jeg ha. Anonymkode: 0cbdd...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå