AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #21 Del Skrevet 7. mai 2021 Er du litt overtroisk og liker det mystiske? Isåfall finnes det en veldig artig måte å kombinere dette med turgåing/sykling på (eller du kan også kjøre tur); appen Randonautica! Jeg oppdaget nettopp denne appen, men ser jo at den største hypen var i fjor på tik tok. Det er fremdeles en del som driver med dette, og man kan finne og oppleve mye rart. Er man ikke overtroisk, kan man jo bare bruke den til å bli bedre kjent med nærområdet sitt, eller andre steder i nærheten. Man setter en intensjon (fokuserer på noe man vil finne eller se) og tenker på dette mens appen velger ut et punkt på kartet. Så følger man veien til målet ved hjelp av Google Map og ser om man finner noe spesielt der, helst noe som passer til intensjonen man hadde. Jeg synes i hvert fall dette er både gøy og spennende, og merker at jeg blir mye mer observant enn jeg pleier å være. Da ser man jo også mer på turen. Her er en film der de tester ut appen, med varierende resultat: Jeg har forøvrig laget en egen tråd om dette her i dette underforumet. Anonymkode: d2946...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 7. mai 2021 #22 Del Skrevet 7. mai 2021 Nå vet ikke jeg hva slags problemer med armene du har, men det funker fint å bruke ammepute til å støtte armene når man strikker😂🙌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #23 Del Skrevet 7. juni 2021 Dart. 😀😀😀😀👍👍 Anonymkode: a6ea1...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #24 Del Skrevet 7. juni 2021 Redigere på WIkipedia? Skrive nye artikler, legge til fotografier, eller lignende. Hvis du ikke klarer å finne på noen nye artikler, kanskje du kan være med og fylle ut artikler som allerede eksisterer på Wikipedia? Wikipedia: Stubb Anonymkode: d56e3...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå