Gå til innhold

Regnes jeg ikke lenger som ensligboende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nylig en baby alene, regnes den med i husholdningen? Sånn i forhold til koronaregler og at ensligboende får ha besøk. Jeg trenger å ikke være helt alene nå merker jeg, jeg er nyoperert og helt fersk mamma😬

Anonymkode: 9bfb4...ba9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å ha sett at egne barn i husholdningen ikke regnes med.

Anonymkode: 506eb...75b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg fikk nylig en baby alene, regnes den med i husholdningen? Sånn i forhold til koronaregler og at ensligboende får ha besøk. Jeg trenger å ikke være helt alene nå merker jeg, jeg er nyoperert og helt fersk mamma😬

Så klart du trenger folk til å støtte deg! Det er innafor i dagens regelverk. 

Gratulerer med baby ❤️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er enslig selv om du har et barn 🙂Gratulerer med baby! Det er en ny tilværelse, og den kan være tøff å stå i alene, så selvfølgelig har du lov til å ha besøk. Ville holdt meg til 1-2 faste «besøksvenner». 

Anonymkode: 9ede5...d28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

enig, du er enslig. Tror disse koronareglene må tolkes litt mindre ordrett og litt mer i tråd med intensjonen

Anonymkode: e7d4f...837

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

enig, du er enslig. Tror disse koronareglene må tolkes litt mindre ordrett og litt mer i tråd med intensjonen

Anonymkode: e7d4f...837

Nettopp, for en fin formulering!

Anonymkode: 9ede5...d28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De første seks ukene er du uansett i barsel, og etter min mening er ikke babyen en egen person engang da, den hører til kroppen din, like viktig som en arm eller et ben! :) Uansett er det lov å bruke sunn fornuft, det er anbefalinger, ikke regel. Du skal selvsagt kunne få besøk og hjelp ❤️ 

Anonymkode: 17eb0...364

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Per definisjon er du ikke aleneboende når du har barn. 

Anonymkode: da592...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...