AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg fikk nylig en baby alene, regnes den med i husholdningen? Sånn i forhold til koronaregler og at ensligboende får ha besøk. Jeg trenger å ikke være helt alene nå merker jeg, jeg er nyoperert og helt fersk mamma😬 Anonymkode: 9bfb4...ba9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Jeg mener å ha sett at egne barn i husholdningen ikke regnes med. Anonymkode: 506eb...75b 3
PM75 Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg fikk nylig en baby alene, regnes den med i husholdningen? Sånn i forhold til koronaregler og at ensligboende får ha besøk. Jeg trenger å ikke være helt alene nå merker jeg, jeg er nyoperert og helt fersk mamma😬 Anonymkode: 9bfb4...ba9 Så klart du trenger folk til å støtte deg! Det er innafor i dagens regelverk. Gratulerer med baby ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Du er enslig selv om du har et barn 🙂Gratulerer med baby! Det er en ny tilværelse, og den kan være tøff å stå i alene, så selvfølgelig har du lov til å ha besøk. Ville holdt meg til 1-2 faste «besøksvenner». Anonymkode: 9ede5...d28 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 enig, du er enslig. Tror disse koronareglene må tolkes litt mindre ordrett og litt mer i tråd med intensjonen Anonymkode: e7d4f...837 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): enig, du er enslig. Tror disse koronareglene må tolkes litt mindre ordrett og litt mer i tråd med intensjonen Anonymkode: e7d4f...837 Nettopp, for en fin formulering! Anonymkode: 9ede5...d28 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk nylig en baby alene, regnes den med i husholdningen? Sånn i forhold til koronaregler og at ensligboende får ha besøk. Jeg trenger å ikke være helt alene nå merker jeg, jeg er nyoperert og helt fersk mamma😬 Anonymkode: 9bfb4...ba9 De første seks ukene er du uansett i barsel, og etter min mening er ikke babyen en egen person engang da, den hører til kroppen din, like viktig som en arm eller et ben! Uansett er det lov å bruke sunn fornuft, det er anbefalinger, ikke regel. Du skal selvsagt kunne få besøk og hjelp ❤️ Anonymkode: 17eb0...364 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Per definisjon er du ikke aleneboende når du har barn. Anonymkode: da592...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå