Gå til innhold

Du mann med doktorgrad. Hadde du blitt sur om du hadde blitt kontaktet av en kvinne med bare vgs på nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann på en datingside som virker veldig spennende og trivelig. Han har ikke høy utdannelse hos partner som et krav etter det jeg kan se. Jeg er selv tannlegeassistent. Jeg har utseende med meg og er 7 år yngre enn denne mannen. Han er mer gjennomsnittlig av utseende. Er det "innafor" at jeg kontakter han? 

Anonymkode: 7e429...0aa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan 

Anonymkode: d9910...6dc

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Bare kontakt ham! Den som intet våger, intet vinner. Det er jo dere som personer som helst skal passe sammen (personlige egenskaper).

Anonymkode: 14856...11b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som bryr seg om det?? 

Jeg har mastergrad, men jeg har datet både vgs gutter, doktorgradgutter og dem som har ungdomsskole. Who cares...

Anonymkode: d4ccd...0a7

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Ble sjekket opp av en med doktorgrad da jeg jobbet i matbutikk..

Anonymkode: 71cc1...065

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri menn har tenkt at utdanning er et krav hos kvinner så lenge hun er pen. Hva har han doktorgrad i da?

Anonymkode: 74a52...def

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror aldri menn har tenkt at utdanning er et krav hos kvinner så lenge hun er pen. Hva har han doktorgrad i da?

Anonymkode: 74a52...def

En oppegående mann er jo ikke interessert i å date et brødhode, uansett hvor pen hun er. 
Men apropos dette. Var det ikke nettopp en sak i avisa om en ganske lite attraktiv mann med doktorgrad som måtte utsette bryllupet med sin pene sekretærkjæreste pga korona? Vg eller Dagbladet. 

Anonymkode: 92a12...5b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet