Gå til innhold

Du mann med doktorgrad. Hadde du blitt sur om du hadde blitt kontaktet av en kvinne med bare vgs på nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann på en datingside som virker veldig spennende og trivelig. Han har ikke høy utdannelse hos partner som et krav etter det jeg kan se. Jeg er selv tannlegeassistent. Jeg har utseende med meg og er 7 år yngre enn denne mannen. Han er mer gjennomsnittlig av utseende. Er det "innafor" at jeg kontakter han? 

Anonymkode: 7e429...0aa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan 

Anonymkode: d9910...6dc

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Bare kontakt ham! Den som intet våger, intet vinner. Det er jo dere som personer som helst skal passe sammen (personlige egenskaper).

Anonymkode: 14856...11b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som bryr seg om det?? 

Jeg har mastergrad, men jeg har datet både vgs gutter, doktorgradgutter og dem som har ungdomsskole. Who cares...

Anonymkode: d4ccd...0a7

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Ble sjekket opp av en med doktorgrad da jeg jobbet i matbutikk..

Anonymkode: 71cc1...065

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri menn har tenkt at utdanning er et krav hos kvinner så lenge hun er pen. Hva har han doktorgrad i da?

Anonymkode: 74a52...def

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror aldri menn har tenkt at utdanning er et krav hos kvinner så lenge hun er pen. Hva har han doktorgrad i da?

Anonymkode: 74a52...def

En oppegående mann er jo ikke interessert i å date et brødhode, uansett hvor pen hun er. 
Men apropos dette. Var det ikke nettopp en sak i avisa om en ganske lite attraktiv mann med doktorgrad som måtte utsette bryllupet med sin pene sekretærkjæreste pga korona? Vg eller Dagbladet. 

Anonymkode: 92a12...5b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare å ta kontakt! Doktorgrad sier ingenting om hvilke kvaliteter du har som partner, om du er snill, kjærlig, varm, omsorgsfull, omgjengelig, morsom.....

Anonymkode: 04fb0...d1a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe å si. Bare vær stolt av det du gjør. Tannlegeassistent er da et fett yrke. Du kanskje har både høyere EQ og IQ enn han. Ens utdannelse er kun en overfladisk sak, det er menneske innen i som betyr noe 

Anonymkode: be88d...3e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne med phd, her. Om jeg hadde møtt en mann, og han hadde vgs, ville jeg ikke holdt det mot ham.

Anonymkode: 54eff...4e5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke noe å si. Bare vær stolt av det du gjør. Tannlegeassistent er da et fett yrke. Du kanskje har både høyere EQ og IQ enn han. Ens utdannelse er kun en overfladisk sak, det er menneske innen i som betyr noe 

Anonymkode: be88d...3e5

Tenkte det samme 😊 Du har er god jobb synes jeg.

Anonymkode: 5ac8e...62a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan. Et par av dem jeg prater mest med av menn har doktorgrader innen felt jeg ikke vet noen ting om. Ser ingen grunn til at utdanningen skal ha noe å si for hvordan man klikker sammen og har av kjemi. Vi har alle våre forskjellige interesser.

Anonymkode: 69e6b...350

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en mann på en datingside som virker veldig spennende og trivelig. Han har ikke høy utdannelse hos partner som et krav etter det jeg kan se. Jeg er selv tannlegeassistent. Jeg har utseende med meg og er 7 år yngre enn denne mannen. Han er mer gjennomsnittlig av utseende. Er det "innafor" at jeg kontakter han? 

Anonymkode: 7e429...0aa

Du er for bra for han. Hvorfor går du etter gjsnitt utseende når du kan få noen på ditt eget nivå?

Anonymkode: 2dec9...511

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utdanningsnivå som inngangsbillett til en uformell date er helt meningsløst. Jeg ville selvsagt sagt ja. Hadde nok merket meg at du ikke hadde høyere utdanning og tenkt at det kanskje kunne øke sjansen for dårlig match, men det vet man virkelig ikke før man møtes. Kjør på!

Anonymkode: aff54...162

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir absolutt  aldri sur av at noen kontakter meg, det er bare hyggelig, men det hadde nok vært lite sannsynlig at jeg hadde falt for en med mye lavere utdannelse enn meg. 

Anonymkode: 32070...f68

• Liker 5
Skrevet

Nei kun damer som ikke tåler mann uten doktorgrad. 

AnonymBruker
Skrevet

Utdanning er nok ganske irrelevant, så lenge du kan snakke om ting. Folk med doktorgrad er gjerne litt grublende typer, og hvis du bare er interessert i jobb/hjem/barn/interiør, melder deg ut om det blir snakk om politikk eller filosofi, og ikke har mer å si om en film eller bok enn "den var bra/dårlig", kan det blir kræsj. Men selve graden, den bryr ikke menn seg om, og inntekt er som regel heller ikke så relevant.

Anonymkode: f5071...42f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei hvorfor skulle jeg blitt sur for det? 

Anonymkode: 4a72b...ef0

AnonymBruker
Skrevet

De fleste mennesker bedømmer vel hverandre ut fra helt andre ting enn mengden av utdannelse?  Jeg kjenner flere par der den ene er høyt utdannet mens partneren har lite eller ingen utdanning, og jeg er høyt utdannet og gift med en snekker 😊

Anonymkode: 0c70a...dda

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kvinne med phd, her. Om jeg hadde møtt en mann, og han hadde vgs, ville jeg ikke holdt det mot ham.

Faktisk er mannen min prossesoperatør ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...